Daryl Dixon Skrevet 23. mars 2021 Forfatter #141 Del Skrevet 23. mars 2021 Rumle skrev (2 minutter siden): Åhh, jeg begynte på den andre Godt vi har hver vår da🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emet Skrevet 23. mars 2021 #142 Del Skrevet 23. mars 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Tror ikke jeg har sett Columbo, men han Asbjørn er så gossin.🤣 liker han godt Ja jeg liker han 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. mars 2021 #143 Del Skrevet 23. mars 2021 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Godt vi har hver vår da🤣 Mhm! 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 23. mars 2021 Forfatter #144 Del Skrevet 23. mars 2021 Rumle skrev (10 minutter siden): Mhm! 😅 Kjempe fin episode. Kjente jeg ble litt stresset. 🤣 Godt tips! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. mars 2021 #145 Del Skrevet 23. mars 2021 Daryl Dixon skrev (4 minutter siden): Kjempe fin episode. Kjente jeg ble litt stresset. 🤣 Godt tips! Ja, samme her, håper de fortsetter å legge ut mye Jeg blir så stresset når jeg hører de snakker med 113. Den følelsen er så gjenkjennelig, hjertet banker med en gang 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 24. mars 2021 Forfatter #146 Del Skrevet 24. mars 2021 Rumle skrev (11 timer siden): Ja, samme her, håper de fortsetter å legge ut mye Jeg blir så stresset når jeg hører de snakker med 113. Den følelsen er så gjenkjennelig, hjertet banker med en gang Er så enig! Setter i gang fluktinnstinktet. 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 24. mars 2021 Forfatter #147 Del Skrevet 24. mars 2021 Kreativt, men... nesten så jeg liker dem, uten at jeg liker dem. Blir stor konflikt i hodet, liker is, men er is interiør? Vil en slik lampe gi meg lyst på is hele tiden? Beste er å ikke gå til innkjøp av noe sånn. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. mars 2021 #148 Del Skrevet 24. mars 2021 Daryl Dixon skrev (42 minutter siden): Kreativt, men... nesten så jeg liker dem, uten at jeg liker dem. Blir stor konflikt i hodet, liker is, men er is interiør? Vil en slik lampe gi meg lyst på is hele tiden? Beste er å ikke gå til innkjøp av noe sånn. Kan nok fort komme til å angre på det ja, men artige var de 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 24. mars 2021 #149 Del Skrevet 24. mars 2021 Daryl Dixon skrev (9 timer siden): Kreativt, men... nesten så jeg liker dem, uten at jeg liker dem. Blir stor konflikt i hodet, liker is, men er is interiør? Vil en slik lampe gi meg lyst på is hele tiden? Beste er å ikke gå til innkjøp av noe sånn. Å, men jeg elsker de! Jeg vil ha sånn! Interiør kan jo være morsomt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 24. mars 2021 #150 Del Skrevet 24. mars 2021 Daryl Dixon skrev (9 timer siden): Kreativt, men... nesten så jeg liker dem, uten at jeg liker dem. Blir stor konflikt i hodet, liker is, men er is interiør? Vil en slik lampe gi meg lyst på is hele tiden? Beste er å ikke gå til innkjøp av noe sånn. De der må være midt i blinken for @Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 24. mars 2021 Forfatter #151 Del Skrevet 24. mars 2021 Catalina Culès skrev (27 minutter siden): De der må være midt i blinken for @Hoppetaujenta Det har du nok rett i! melatonin skrev (30 minutter siden): Å, men jeg elsker de! Jeg vil ha sånn! Interiør kan jo være morsomt! Jeg synes jeg har mye morsomt interiør... Noe hvertfall. Har jo den anatomiske hjertevasen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 24. mars 2021 Forfatter #152 Del Skrevet 24. mars 2021 😻😻😻 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 25. mars 2021 #153 Del Skrevet 25. mars 2021 Daryl Dixon skrev (11 timer siden): Det har du nok rett i! Jeg synes jeg har mye morsomt interiør... Noe hvertfall. Har jo den anatomiske hjertevasen min. De er fine, men upraktiske! Ikke lett å få en stilk ned i de åpningene. Men fin i seg selv da. Fint profilbilde! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 25. mars 2021 Forfatter #154 Del Skrevet 25. mars 2021 melatonin skrev (4 timer siden): De er fine, men upraktiske! Ikke lett å få en stilk ned i de åpningene. Men fin i seg selv da. Fint profilbilde! Ja, jeg er så pen vettu. 😜😜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 25. mars 2021 #155 Del Skrevet 25. mars 2021 De lampene fikk meg til å tenke på disse håndviftene. Veldig søte! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 25. mars 2021 Forfatter #156 Del Skrevet 25. mars 2021 Frøkensina skrev (52 minutter siden): De lampene fikk meg til å tenke på disse håndviftene. Veldig søte! 😍 nusselig. Både lampene og viftene fikk meg til å tenke på hun fargerike damen, Christine Koht(?). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 25. mars 2021 Forfatter #157 Del Skrevet 25. mars 2021 Måtte endre her til him. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 25. mars 2021 #158 Del Skrevet 25. mars 2021 Daryl Dixon skrev (40 minutter siden): 😍 nusselig. Både lampene og viftene fikk meg til å tenke på hun fargerike damen, Christine Koht(?). Tror jeg godt kan kalles en Koht light i så måte 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 25. mars 2021 Forfatter #159 Del Skrevet 25. mars 2021 Frøkensina skrev (48 minutter siden): Tror jeg godt kan kalles en Koht light i så måte Så gøy, er du fargesprakende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 25. mars 2021 #160 Del Skrevet 25. mars 2021 Daryl Dixon skrev (11 minutter siden): Så gøy, er du fargesprakende? Jeg kan være når jeg vil Akkurat nå for tiden føler jeg meg ikke så sprakende, men jeg er som en skjære etter kråkesølv med fargerike ting og blomster. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå