Daryl Dixon Skrevet 22. mars 2021 Forfatter #101 Del Skrevet 22. mars 2021 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. mars 2021 #102 Del Skrevet 22. mars 2021 Hva betyr kveik igjen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 22. mars 2021 Forfatter #103 Del Skrevet 22. mars 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Hva betyr kveik igjen? Kvikk. Som i kvikk og rask. -Hænn ær så kveik, hænn ama! Rumle skrev (1 minutt siden): Kanskje når du når 200-250 innlegg. Det er jo lenge til... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. mars 2021 #104 Del Skrevet 22. mars 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Kvikk. Som i kvikk og rask. -Hænn ær så kveik, hænn ama! Det er jo lenge til... Åh? Så rart, for det høres ut som det betyr syk, eller ikke helt i slag, i mitt hode i alle fall. Artig! Ama? Er det trøndersk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. mars 2021 #105 Del Skrevet 22. mars 2021 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Kvikk. Som i kvikk og rask. -Hænn ær så kveik, hænn ama! Det er jo lenge til... Ikke hvis du fortsetter å skrive uforståelige ord som må forklares 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 22. mars 2021 Forfatter #106 Del Skrevet 22. mars 2021 Rumle skrev (1 minutt siden): Åh? Så rart, for det høres ut som det betyr syk, eller ikke helt i slag, i mitt hode i alle fall. Artig! Ama? Er det trøndersk? Ama sier man på Hedmarken og Toten, er et tilleggs ord som ikke betyr noe. Omtrent som trønderne sier sjø, etter hver setning. 🤓 Dialekt er gøy! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. mars 2021 #107 Del Skrevet 22. mars 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Ama sier man på Hedmarken og Toten, er et tilleggs ord som ikke betyr noe. Omtrent som trønderne sier sjø, etter hver setning. 🤓 Dialekt er gøy! Ahh! Ja, det er kjempegøy! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 22. mars 2021 Forfatter #108 Del Skrevet 22. mars 2021 Rumle skrev (1 minutt siden): Ikke hvis du fortsetter å skrive uforståelige ord som må forklares 🤣🤣 Ja, mulig jeg burde det. Har så mange egenlagde ord og da, så kan bli mye. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. mars 2021 #109 Del Skrevet 22. mars 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): 🤣🤣 Ja, mulig jeg burde det. Har så mange egenlagde ord og da, så kan bli mye. Ja, gjør det 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 22. mars 2021 Forfatter #110 Del Skrevet 22. mars 2021 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 22. mars 2021 #111 Del Skrevet 22. mars 2021 2 minutter siden, Daryl Dixon said: Alle mine pannekaker blir slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 22. mars 2021 Forfatter #112 Del Skrevet 22. mars 2021 SVK skrev (8 minutter siden): Alle mine pannekaker blir slik. Men de smaker godt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 22. mars 2021 #113 Del Skrevet 22. mars 2021 23 minutter siden, Daryl Dixon said: Ja, det er sant. Sitte som man føler for, men helst ikke lenge av gangen. Opp og stå og gå litt ofte. Hvis man kan da. Ja er nok lurt å strekke litt på bena. På ungdomskolen hadde vi: Hode, skulder kne og tå-gymnastikk under tentamen. Hjalp for ben, rygg og humøret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. mars 2021 #114 Del Skrevet 22. mars 2021 (endret) Jeg får så vondt av de pannekakene (og annet) som blir deformert, så spiser alltid de først så den ikke skal føle seg uttafor! Ja, jeg er litt koko Endret 22. mars 2021 av Rumle 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 22. mars 2021 Forfatter #115 Del Skrevet 22. mars 2021 SVK skrev (Akkurat nå): Ja er nok lurt å strekke litt på bena. På ungdomskolen hadde vi: Hode, skulder kne og tå-gymnastikk under tentamen. Hjalp for ben, rygg og humøret. Så bra tiltak! Rumle skrev (Akkurat nå): Jeg får så vondt av de som blir deformert, så spiser alltid den først så den ikke skal føle seg uttafor! Ja, jeg er litt koko Så søt du er. Koko er bra, klin kokos er enda bedre. 🤓 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. mars 2021 #116 Del Skrevet 22. mars 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Så bra tiltak! Så søt du er. Koko er bra, klin kokos er enda bedre. 🤓 Enig! 🤪 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 22. mars 2021 #117 Del Skrevet 22. mars 2021 2 minutter siden, Daryl Dixon said: Men de smaker godt? Absolutt! 1 minutt siden, Rumle said: Jeg får så vondt av de pannekakene (og annet) som blir deformert, så spiser alltid den først så den ikke skal føle seg uttafor! Ja, jeg er litt koko Elsker det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 22. mars 2021 Forfatter #118 Del Skrevet 22. mars 2021 Denne er god. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 23. mars 2021 Forfatter #119 Del Skrevet 23. mars 2021 Blir hjemmepåske på meg og! Godt å vite. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 23. mars 2021 Forfatter #120 Del Skrevet 23. mars 2021 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå