Daryl Dixon Skrevet 21. mars 2021 Forfatter #81 Del Skrevet 21. mars 2021 Rumle skrev (1 time siden): Jeg forstår ikke den siste tegningen/poenget! Han liker mer å være alene enn å være i solen og naturen. Derfor velger han natten, eller månen da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. mars 2021 #82 Del Skrevet 21. mars 2021 Daryl Dixon skrev (34 minutter siden): Han liker mer å være alene enn å være i solen og naturen. Derfor velger han natten, eller månen da. Åhh fyren! Jeg tenkte jo helt feil da. Takk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. mars 2021 #83 Del Skrevet 21. mars 2021 Fin søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 21. mars 2021 Forfatter #84 Del Skrevet 21. mars 2021 Rumle skrev (32 minutter siden): Fin søndag? Rolig, men that's it Har du en fin søndag da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. mars 2021 #85 Del Skrevet 21. mars 2021 (endret) Daryl Dixon skrev (55 minutter siden): Rolig, men that's it Har du en fin søndag da? Ikke så verst, til søndag å være 🙂 Endret 21. mars 2021 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 21. mars 2021 Forfatter #86 Del Skrevet 21. mars 2021 Rumle skrev (25 minutter siden): Ikke så verst, til søndag å være 🙂 Synes søndager ofte er bra dager jeg da.🙊Stort sett.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 21. mars 2021 Forfatter #87 Del Skrevet 21. mars 2021 Nå husker jeg ikke om jeg har skrevet noe om det før, men denne uken ble jeg rørt av et podcast innlegg om en som endte opp med å ta i mot sitt eget barn i framsettet på en bil, i rushtrafikken på ring 3. Morsomt fortalt, og litt rørende. Er veldig godt når man blir bergtatt av ekte historier. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emet Skrevet 21. mars 2021 #88 Del Skrevet 21. mars 2021 Så koselig tråd! 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 21. mars 2021 Forfatter #89 Del Skrevet 21. mars 2021 Emet skrev (8 minutter siden): Så koselig tråd! 😃 Hello! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 22. mars 2021 Forfatter #90 Del Skrevet 22. mars 2021 Etter flere netter med minimalt søvn, sloknet jeg av å være så sliten. Så blir jeg vekket pga jeg sov så stille...🙄 Så var jeg våken igjen. Takk. Registrerer at det går mot påske, og da synes jeg at jeg skal unne meg all det e-stoff fylte smågodtet jeg orker. Ser ut som påskevær i dag, skal prøve å manne meg opp til en liten tur ut. Litt dagslys og D-vitamin. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 22. mars 2021 Forfatter #91 Del Skrevet 22. mars 2021 Neil Patrick og ektemannen må nesten være det som så populært kalles couple goals. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 22. mars 2021 #92 Del Skrevet 22. mars 2021 Daryl Dixon skrev (13 minutter siden): Neil Patrick og ektemannen må nesten være det som så populært kalles couple goals. Pent par og de ser alltid så lykkelige ut sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 22. mars 2021 #93 Del Skrevet 22. mars 2021 Synes Bent Høie og mannen hans er et fint par også 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 22. mars 2021 Forfatter #94 Del Skrevet 22. mars 2021 Catalina Culès skrev (17 minutter siden): Pent par og de ser alltid så lykkelige ut sammen Veldig fine sammen. Sola de skrev (13 minutter siden): Synes Bent Høie og mannen hans er et fint par også Måtte Google, men veldig søte. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 22. mars 2021 Forfatter #95 Del Skrevet 22. mars 2021 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 22. mars 2021 Forfatter #96 Del Skrevet 22. mars 2021 Lurer på når den blå handa på bildet mitt blir borte. Ser ut som dekker til det bare brystet, som en sensur. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 22. mars 2021 #97 Del Skrevet 22. mars 2021 (endret) 39 minutter siden, Daryl Dixon said: Skjønner at det er humorbilde, men slik jeg har forstått det så er den riktige sittestillingen den som er komfortabel. Det å være like stram som en gardist tror jeg de fleste synes er en slitsom sittestilling. Endret 22. mars 2021 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. mars 2021 #98 Del Skrevet 22. mars 2021 Daryl Dixon skrev (57 minutter siden): Lurer på når den blå handa på bildet mitt blir borte. Ser ut som dekker til det bare brystet, som en sensur. Er det fordi du har ny bruker? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 22. mars 2021 Forfatter #99 Del Skrevet 22. mars 2021 SVK skrev (58 minutter siden): Skjønner at det er humorbilde, men slik jeg har forstått det så er den riktige sittestillingen den som er komfortabel. Det å være like stram som en gardist tror jeg de fleste synes er en slitsom sittestilling. Ja, det er sant. Sitte som man føler for, men helst ikke lenge av gangen. Opp og stå og gå litt ofte. Hvis man kan da. Rumle skrev (9 minutter siden): Er det fordi du har ny bruker? Ja, tror det. Og den blå handa blir vel borte, men når vet jeg ikke... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. mars 2021 #100 Del Skrevet 22. mars 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Ja, det er sant. Sitte som man føler for, men helst ikke lenge av gangen. Opp og stå og gå litt ofte. Hvis man kan da. Ja, tror det. Og den blå handa blir vel borte, men når vet jeg ikke... Kanskje når du når 200-250 innlegg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå