Daryl Dixon Skrevet 16. mars 2021 #1 Del Skrevet 16. mars 2021 (endret) Sånn daglig sitter jeg med nesa ned i mobilen flere timer, og spamer ned forumet med uinteressante ting. Kan like gjerne gjemme meg i egen krok, med mine teite memes og humor. Endret 18. mai 2021 av Daryl Dixon ... 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. mars 2021 #2 Del Skrevet 16. mars 2021 Gratulerer med dagbok! 💐 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 16. mars 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 16. mars 2021 Rumle skrev (2 timer siden): Gratulerer med dagbok! 💐 Takk❤ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 16. mars 2021 #4 Del Skrevet 16. mars 2021 Her må du regne med litt besøk da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 16. mars 2021 #5 Del Skrevet 16. mars 2021 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 16. mars 2021 Forfatter #6 Del Skrevet 16. mars 2021 Prøver å ha litt humor i hverdagen, siden det er en del utfordringer som fort slår i mot. Synes det er litt befriende å kunne tulle med egne problemer. Litt selvironi må man ha. Og sånn føles det i en alder av 34. Takk Gud for disney memes. Så for meg selv slik i dag jeg satt å leste om nye medisiner, som gamle folk oftest får. Litt mye medisinfokus, men er det jeg jobber med nå. (Jeg jobber egentlig ikke med det selv, andre gjør det for meg, jeg henger på som best jeg kan 🤫) 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 16. mars 2021 #7 Del Skrevet 16. mars 2021 Grattis med dagboka 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 16. mars 2021 Forfatter #8 Del Skrevet 16. mars 2021 Frøkensina skrev (1 minutt siden): Ja! Vær så snill å kom og plag meg litt. Jeg har bare godt av det. Er veldig vant til at folk får rett inn hos meg, så blitt litt stille nå i Coronatiden. Så kom inn uten å bank på! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 16. mars 2021 #9 Del Skrevet 16. mars 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Prøver å ha litt humor i hverdagen, siden det er en del utfordringer som fort slår i mot. Synes det er litt befriende å kunne tulle med egne problemer. Litt selvironi må man ha. Og sånn føles det i en alder av 34. Takk Gud for disney memes. Så for meg selv slik i dag jeg satt å leste om nye medisiner, som gamle folk oftest får. Litt mye medisinfokus, men er det jeg jobber med nå. (Jeg jobber egentlig ikke med det selv, andre gjør det for meg, jeg henger på som best jeg kan 🤫) Høres kjent ut de bildene der.. Er litt sånn her i gården og. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 16. mars 2021 #10 Del Skrevet 16. mars 2021 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Ja! Vær så snill å kom og plag meg litt. Jeg har bare godt av det. Er veldig vant til at folk får rett inn hos meg, så blitt litt stille nå i Coronatiden. Så kom inn uten å bank på! Will do Ekstremt stille her og, og jeg så ca 50 år eldre ut når jeg stabbet meg forsiktig på butikken i kveld 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 16. mars 2021 #11 Del Skrevet 16. mars 2021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 16. mars 2021 #12 Del Skrevet 16. mars 2021 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 16. mars 2021 #13 Del Skrevet 16. mars 2021 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 16. mars 2021 Forfatter #14 Del Skrevet 16. mars 2021 Frøkensina skrev (2 minutter siden): Godt å kunne tulle litt med kaoset. Sola de skrev (12 minutter siden): Høres kjent ut de bildene der.. Er litt sånn her i gården og. En evig runddans. Kunne ønske jeg kunne prøve helt uten! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 16. mars 2021 Forfatter #15 Del Skrevet 16. mars 2021 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 16. mars 2021 #16 Del Skrevet 16. mars 2021 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Godt å kunne tulle litt med kaoset. En evig runddans. Kunne ønske jeg kunne prøve helt uten! Det hadde vøri noko. Håper dine vil fungere som de skal etterhvert. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. mars 2021 #17 Del Skrevet 16. mars 2021 Frøkensina skrev (9 minutter siden): 😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleo88 Skrevet 16. mars 2021 #18 Del Skrevet 16. mars 2021 🍿🐒 Skjer'a? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 16. mars 2021 Forfatter #19 Del Skrevet 16. mars 2021 Cleo88 skrev (4 minutter siden): 🍿🐒 Skjer'a? Bare henger... 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. mars 2021 #20 Del Skrevet 16. mars 2021 Hvis jeg også kan få være så snill og gratulere, så stiller jeg meg gjerne i køen og ser frem til 24/7-dagbok. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå