Gå til innhold

Stabilitetstrening?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg skada meg da jeg falt på isen, og fysioterapeut ba meg trene stabilitet for å forhindre skader. Glemte dessverre å spørre hva hun egentlig mente spesifikt,  så håper noen kan hjelpe meg? Hva betyr dette? Har generelt veldig dårlig balanse, er det det det går på?

Anonymkode: 54e80...f71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest theTitanic

Kjøp en gymball og tren på den. Det er veldig bra for balansen. Ulempene er at det desverre blir fort kjedelig. Og ballen tar plass. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Betyr det typ styrketrening eller utholdenhet? Synes det ble så pinlig å spørre. hehe, Dessuten vet jeg egentlig ikke hvilke muskelgrupper jeg evt bør dekke. Er som dere sikkert forstår veldig lite opplyst om trening. Går litt turer liksom og det er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg antar at det betyr balansetrening, ikke styrke eller utholdenhetstrening. Google balansetrening, så får du opp mye bra treff 😃

Det er ikke flaut å spørre, det er jobben deres. Det er mer flaut at hun ikke sa noe til deg om det på eget initiativ. Ta kontakt og spør om hun kan lage et program til deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Thie skrev (18 timer siden):

Jeg antar at det betyr balansetrening, ikke styrke eller utholdenhetstrening. Google balansetrening, så får du opp mye bra treff 😃

Det er ikke flaut å spørre, det er jobben deres. Det er mer flaut at hun ikke sa noe til deg om det på eget initiativ. Ta kontakt og spør om hun kan lage et program til deg.

Tusen takk, jeg ble bare litt satt ut for hun sa jeg var litt hypermobil, aldri hørt det før. Skal absolutt google :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...