Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spiller i orkester og ble spurt på date av gutt som er litt for gammel for å være med. De fleste er 22 her, mens han er 25. er det en raring her?

Anonymkode: 1be64...708

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: c1fb1...1b7

AnonymBruker
Skrevet

HÆ?

Anonymkode: 89d46...053

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok en raring her.

Anonymkode: f2bc9...1dc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han ikke er med i orkesteret så er det ikke så mye du kan gjøre. Der hjelper ikke å melde fra til styret av orkesteret om han ikke er medlem der, og politiet vil neppe prioritere dette her. Du får prøve å ignorere han i første omgang

Anonymkode: c943f...0fa

Skrevet

Er ikke dette me-too da. Helt enig i at du bør melde det til politiet. De rykker ssv ut med hele deltastyrken

AnonymBruker
Skrevet

Et orkester kun for 22-åringer? Interessant. Og dirigenten er også 22 år eller? 🙄

Anonymkode: 83323...16a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som et rart orkester.

Anonymkode: 2c923...1fe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som du er rar om 25 er stort hopp fra 22 år

Anonymkode: 07e2e...651

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Et orkester kun for 22-åringer? Interessant. Og dirigenten er også 22 år eller? 🙄

neida, men det er nok gjennomsnittsalderen. dessuten er alle medlemmer studenter (give n' take) bortsett fra han, som jobber for det meste, fordi han er ferdigutdanna. Så han er litt utafor sånnsett er'n ikke d da?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leser mye rart innpå her, men dette når høyt opp på lista... 

Anonymkode: aa9a8...918

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg leser mye rart innpå her, men dette når høyt opp på lista... 

Anonymkode: aa9a8...918

åssen da?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg spiller i orkester og ble spurt på date av gutt som er litt for gammel for å være med. De fleste er 22 her, mens han er 25. er det en raring her?

du høres ut som en raring.

• Liker 2
Skrevet

Han liker vel veldig godt å spille da, og så finnes det ingen andre alternativer enn dette orkesteret. Derfor har han ikke sluttet selv om han er litt eldre enn de fleste andre. Hvis du liker ham, si ja til daten da vel?

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du selv da TS? Ettersom du syns en på 25 er så uhorvelig gammel? Jeg hadde kjæreste på 24 år siste året jeg gikk på vgs, han jobbet. Noen så nok kanskje på det som rart. Endte med at jeg dumpet han fordi jeg syns han var umoden. Som 20-åring møtte jeg han jeg senere giftet meg og fikk barn med. Han var 4 år eldre enn meg, akkurat fylt 24 når vi møttes. Vi var da begge studenter. Nei det er ikke det minste rart om en på 25 henger med folk på 22, som i tillegg sannsynligvis er tidligere venner (antar han kanskje har spilt i orkesteret noen år). Du sier i tillegg at det er snittalder, så noen andre er da mest sannynlig 23-24 år. Er du ikke vant til å ha venner som er født i et annet år enn deg eller hva er greia?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...