AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #1 Skrevet 16. mars 2021 Han har kjæreste og det virker som at han vil ha meg mer som en venn. Jeg har sluttet å svare på hans snapper. Han sier ofte at vi burde møtes alene igjen og finne på ting. Hele tiden har jeg bare snakket det bort. Jeg har møtt han en gang, men for min del var ikke kjemien der. Vi møttes også på datingsapp, etter han fikk kjæreste har han vært like på. Kanskje mer. Det blir så mye. Det er så intenst. Det er kanskje 20 snapper om dagen. Før da jeg svarte var det kanskje 5. Det blir liksom bare mer og mer intenst. Jeg føler det blir feil å bare slette etter at vi har hatt sporadisk kontakt i 4 år. Men han slutter aldri. Jeg har ikke svart han siden før jul. Jeg ignorerer han helt, men det hjelper visst ikke. Hva er det med menn og hint? Anonymkode: 9114b...16f
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #2 Skrevet 16. mars 2021 Menn har aldri skjønt hint. Si rett ut at du ikke er interessert, eller bare blokker. Anonymkode: eb61e...e4c 12
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #3 Skrevet 16. mars 2021 Du føler at det er feil å slette? Da kan du egentlig bare ha det så godt. Anonymkode: 2787e...72f 6
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #4 Skrevet 16. mars 2021 Hvorfor i alle dager har du ikke sletta han?? ‘Feil’ å slette?? Hvem er det du egentlig prøver å tilfredsstille? Han har kjæreste, dere har ikke kjemi. Dere møttes på datingapp. Skjønner virkelig ikke problemstillingen. Anonymkode: 46fb2...afd 6
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #5 Skrevet 16. mars 2021 Problemet her er deg. Ikke han. Slutt å hint!! Anonymkode: 44d3a...cd0 3
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #6 Skrevet 16. mars 2021 Hva kan en bruke hint til egentlig ? Ingenting, deg er bare forvirrende . Gi han klar beskjed eller slett han rett og slett. Eller liker du denne barnslige oppmerksomheten fra han ? Anonymkode: 437d4...934 1
lillevill Skrevet 16. mars 2021 #7 Skrevet 16. mars 2021 Men tar ikke hint. Det er universalt. Det er bare vi kvinner som kan hint. Bruk derfor tydelig beskjed til menn. Type..jeg vil at ..
MiominMio Skrevet 16. mars 2021 #8 Skrevet 16. mars 2021 Blokkering er en fin ting eller sletting. Vil du ikke det vel da må du tåle det. Hvis ikke får du si det direkte til ham og ikke hinte. Si til ham at du har ikke ønske om å motta snapper fra ham nå når han er i forhold.
micromaya Skrevet 16. mars 2021 #9 Skrevet 16. mars 2021 Du trenger ikke hinte om noe som helst her. Bare å si det rett ut. Ellers sletter/blokkerer du, det er ikke verre enn det. 1
Gjest theTitanic Skrevet 16. mars 2021 #10 Skrevet 16. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Han har kjæreste og det virker som at han vil ha meg mer som en venn. Jeg har sluttet å svare på hans snapper. Han sier ofte at vi burde møtes alene igjen og finne på ting. Hele tiden har jeg bare snakket det bort. Jeg har møtt han en gang, men for min del var ikke kjemien der. Vi møttes også på datingsapp, etter han fikk kjæreste har han vært like på. Kanskje mer. Det blir så mye. Det er så intenst. Det er kanskje 20 snapper om dagen. Før da jeg svarte var det kanskje 5. Det blir liksom bare mer og mer intenst. Jeg føler det blir feil å bare slette etter at vi har hatt sporadisk kontakt i 4 år. Men han slutter aldri. Jeg har ikke svart han siden før jul. Jeg ignorerer han helt, men det hjelper visst ikke. Hva er det med menn og hint? Anonymkode: 9114b...16f Hvorfor ikke si ting direkte ?
Uredd Skrevet 16. mars 2021 #11 Skrevet 16. mars 2021 7 hours ago, AnonymBruker said: Men han slutter aldri. Jeg har ikke svart han siden før jul. Jeg ignorerer han helt, men det hjelper visst ikke. Hva er det med menn og hint? Anonymkode: 9114b...16f Sansynligvis samme greia som med kvinner og hinting tenker jeg... Jeg er overbevist om at verden hadde blitt bedre, for både kvinner og menn, hvis man som obligatorisk utdannelse, f.eks siste år på ungdomskolen, samlet alle jentene i gymsalen en time, og sa høyt i kor "Menn tar ikke Hint!" omatt og omatt hele timen til det sitter... Hvis alle gikk ut i voksenlivet med dette som solid barnelærdom, ville nok veldig mange av kommunikasjonsproblemene i heterofile forhold, slutte å eksistere... 4
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #12 Skrevet 16. mars 2021 Uredd skrev (13 minutter siden): Sansynligvis samme greia som med kvinner og hinting tenker jeg... Jeg er overbevist om at verden hadde blitt bedre, for både kvinner og menn, hvis man som obligatorisk utdannelse, f.eks siste år på ungdomskolen, samlet alle jentene i gymsalen en time, og sa høyt i kor "Menn tar ikke Hint!" omatt og omatt hele timen til det sitter... Hvis alle gikk ut i voksenlivet med dette som solid barnelærdom, ville nok veldig mange av kommunikasjonsproblemene i heterofile forhold, slutte å eksistere... Legg til: det er ikke poeng i å tolke menn, for de sier som regel akkurat det de mener. Så hadde mye vært løst (og kvinneguiden hadde blitt nedlagt?) Anonymkode: dfad0...959
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #13 Skrevet 16. mars 2021 Hint er for pyser. Menn kommuniserer direkte. Bare si det som det er Anonymkode: 31158...d05
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #14 Skrevet 23. mars 2021 De må høre det ordrett!!! Anonymkode: e59b9...154
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå