AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #1 Skrevet 16. mars 2021 Hvordan er det å date noen fra Serbia? Har blitt kjent med en veldig trivelig og godt utdannet mann fra serbia. Synes han er super med noen ting gjør meg usikker. Han gjør det soleklart at han sender penger til fam og at det er derfor han selv ikke har noe av verdi. Ble litt skremt da det er bare menn i hans fam. Rart de ikke tar vare på seg selv. Han gjør det klart at han er en bestemt type som liker å bestemme men er samtidig omsorgsfull og følelsemenneske. Jeg er selvstending og helt grei lønn men har ikke masse penger heller... vil ikke vikle meg inn i en familie som tapper meg for energi og penger. Jeg har blitt utnyttet før av menn så jeg er veldig engstelig for at det skal skje igjen. Anonymkode: 9bbd3...cdd
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #2 Skrevet 16. mars 2021 Ekle, kalde, harde i språket og mannsjåvister. Unntak fins. Anonymkode: 38f27...019 5
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #3 Skrevet 16. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan er det å date noen fra Serbia? Har blitt kjent med en veldig trivelig og godt utdannet mann fra serbia. Synes han er super med noen ting gjør meg usikker. Han gjør det soleklart at han sender penger til fam og at det er derfor han selv ikke har noe av verdi. Ble litt skremt da det er bare menn i hans fam. Rart de ikke tar vare på seg selv. Han gjør det klart at han er en bestemt type som liker å bestemme men er samtidig omsorgsfull og følelsemenneske. Jeg er selvstending og helt grei lønn men har ikke masse penger heller... vil ikke vikle meg inn i en familie som tapper meg for energi og penger. Jeg har blitt utnyttet før av menn så jeg er veldig engstelig for at det skal skje igjen. Anonymkode: 9bbd3...cdd Mitt beste råd? Løp!!!!! Har selv vært og kjenner fler som har vært med menn fra Balkan. Løgn og utroskap. Anonymkode: 1f700...607 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #4 Skrevet 16. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ekle, kalde, harde i språket og mannsjåvister. Unntak fins. Anonymkode: 38f27...019 Han er ikke ekkel og kald, men veldig intens. Aldri opplevd det før. Men han virker veldig god og snill.. Anonymkode: 9bbd3...cdd
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #5 Skrevet 16. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han er ikke ekkel og kald, men veldig intens. Aldri opplevd det før. Men han virker veldig god og snill.. Anonymkode: 9bbd3...cdd Jada virker gode og snille. Skrev VIRKER... Anonymkode: 1f700...607 3
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #6 Skrevet 16. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jada virker gode og snille. Skrev VIRKER... Anonymkode: 1f700...607 Han kommer ofte med guilttrip type utsagn som "bare blokk meg" eller "jeg skal ikke skrive til deg mer" Vi er 40 så det biter ikke på meg og jeg blir bare forundret over modenheten hand. Jeg sier absolutt ikke slike ting til folk jeg bryr meg om, og heller ikke en date. Anonymkode: 9bbd3...cdd
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #7 Skrevet 16. mars 2021 Møtte en veldig kjekk serber og han ville møtes igjen, men jeg feiget ut. Syns det er for skummelt med en del andre kulturer, redd de skal bli sykelig sjalu og sånt. Han var også veldig intens, stirret mye på meg og sa jeg var deilig og vakker som gjorde meg litt ukomfortabel. Akkurat det med at de er intense trenger ikke være noe rødt flagg, vi er bare ikke så vant med slikt i Norden og kjenner en serbisk kvinne som savner mer intensitet hos norske menn. Hun er ihvertfall arbeidsom, snill og ærlig. Det med pengene forstår jeg at bekymrer deg, har han gitt noe tegn til at han forventer at også dine penger skal sendes til familien hans? Anonymkode: f80c1...256
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #8 Skrevet 16. mars 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Han er ikke ekkel og kald, men veldig intens. Aldri opplevd det før. Men han virker veldig god og snill.. Anonymkode: 9bbd3...cdd AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Han kommer ofte med guilttrip type utsagn som "bare blokk meg" eller "jeg skal ikke skrive til deg mer" Vi er 40 så det biter ikke på meg og jeg blir bare forundret over modenheten hand. Jeg sier absolutt ikke slike ting til folk jeg bryr meg om, og heller ikke en date. Anonymkode: 9bbd3...cdd Løp mens du kan. Anonymkode: d792f...470 3
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #9 Skrevet 16. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): han gitt noe tegn til at han forventer at også dine penger skal sendes til familien hans? Nei, men hadde vi vært en husstand så hadde det vel blitt litt rart. Anonymkode: 9bbd3...cdd
jabx Skrevet 16. mars 2021 #10 Skrevet 16. mars 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Han er ikke ekkel og kald, men veldig intens. Aldri opplevd det før. Men han virker veldig god og snill.. Anonymkode: 9bbd3...cdd Intens ja. Hva tror du det blir hvis du blir sammen med ham?
jabx Skrevet 16. mars 2021 #11 Skrevet 16. mars 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Han kommer ofte med guilttrip type utsagn som "bare blokk meg" eller "jeg skal ikke skrive til deg mer" Vi er 40 så det biter ikke på meg og jeg blir bare forundret over modenheten hand. Jeg sier absolutt ikke slike ting til folk jeg bryr meg om, og heller ikke en date. Anonymkode: 9bbd3...cdd Ærlig talt, leser du det du selv skriver? 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #12 Skrevet 16. mars 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Løp mens du kan. Anonymkode: d792f...470 Ja, det er ikke lovende skrevet av en 40-åring 😳 hadde nok droppet dette ts Anonymkode: f80c1...256
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #13 Skrevet 16. mars 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Han kommer ofte med guilttrip type utsagn som "bare blokk meg" eller "jeg skal ikke skrive til deg mer" Vi er 40 så det biter ikke på meg og jeg blir bare forundret over modenheten hand. Jeg sier absolutt ikke slike ting til folk jeg bryr meg om, og heller ikke en date. Anonymkode: 9bbd3...cdd Jeg skal ikke kontakte deg mer om du ikke vil... Jeg ser meg aldri tilbake... Jeg ser ned på utroskap... Ikke tro på dette, hvorfor behovet for å si det? Jobber han med det han er utdannet som? Noe du vet ikke bare noe han sier? Anonymkode: 1f700...607 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #14 Skrevet 16. mars 2021 Kjenner en del menn derfra, etter å selv ha bodd der. Alle er varme og omsorgsfulle. De fleste er litt "gammeldags", de mener damer ikke skal betale, de skal spandere alt, de åpner dører, drar ut stolen, og er veldig gavmilde. Noen forsørger familien, andre ikke. Jeg har aldri opplevd at dem har vært kontrollerende eller manipulerende. Anonymkode: e2912...9f3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå