Gå til innhold

Fortelle ham at jeg bruker botox?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har truffet en man som jeg virkelig ser fremtiden sammen med, og han med meg❤️
Jeg går jevnlig til hudpleier som de fleste andre gjør og ta også botox 2-3 ganger i året. Det er temmelig diskret og ikke mye.

Burde jeg fortelle ham at jeg gjør dette? Jeg har faktisk ikke fortalt det til noen jeg kjenner for føler det er for privat...

Anonymkode: 64eaa...588

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I rynkene eller i leppene? 
Jeg synes ikke det haster å fortelle dette.

Anonymkode: 26cdb...7e6

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal du måtte opplyse om det? 

Anonymkode: 3b7ac...957

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Tror du at han blir glad for å høre om det? Med mindre han er en sånn Exit-fyr som gir botox som gave til dama si, så hun holder seg ung ut som mulig.  

Anonymkode: aa198...2d5

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg går jevnlig til hudpleier som de fleste andre gjør og ta også botox 2-3 ganger i året. 

De fleste andre?! 

Anonymkode: a2471...509

• Liker 36
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

I rynkene eller i leppene? 
Jeg synes ikke det haster å fortelle dette.

Man tar ikke botox i leppa... Botox er ikke en filler som gir økt volum, men en nervegift som gjør at musklene slapper av.

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Tar det for å redusere rynker da jeg med tiden fikk resting bitch face -noe som absolutt ikke matcher med min personlighet😃

Mente ikke at de fleste andre tar botox (det vet jeg ingentingen om), men de fleste venninnene mine går til hudpleier jevnlig og tar bryn osv.

ts

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Har truffet en man som jeg virkelig ser fremtiden sammen med, og han med meg❤️
Jeg går jevnlig til hudpleier som de fleste andre gjør og ta også botox 2-3 ganger i året. Det er temmelig diskret og ikke mye.

Burde jeg fortelle ham at jeg gjør dette? Jeg har faktisk ikke fortalt det til noen jeg kjenner for føler det er for privat...

For meg var det naturlig å si, men sa det ikke med en gang. Sa det vel en gang det falt seg naturlig, og det var ikke en stor greie. Han funne fortelle at det var noe han ikke var så begeistret for, og uttrykket bekymring for at jeg skulle utføre andre inngrep. Vi snakket litt om det, og jeg hørte på hans bekymringer samtidig som jeg fikk frem at dette er noe som gjør at jeg føler meg bedre og er noe jeg ønsker å fortsette med. Det respekterte han. 

Jeg fortsatte med botox 3 år inn i forholdet. Har tatt botox sjeldnere ut over forholdet, og blitt mer bekvem med rynkene (mye på grunn av han). Nå er jeg gravid, og hadde ikke tatt botox på endel mnd før graviditeten, så nå er det helt ute av kroppen. Vet ikke om jeg kommer til å ta det igjen senere.

Anonymkode: af7fd...977

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
MiaHI skrev (34 minutter siden):

Man tar ikke botox i leppa... Botox er ikke en filler som gir økt volum, men en nervegift som gjør at musklene slapper av.

Hehe. Jeg vet visst enda mindre om dette enn jeg trodde.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hehe. Jeg vet visst enda mindre om dette enn jeg trodde.

Det er kanskje en god ting ;)

• Liker 3
Skrevet

Som mann hadde jeg blitt skuffet om hun jeg var sammen med ikke har opplyst om slike ting. Faren her er at mange menn synes dette bare er tull og vil dumpe. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke gjort det. 

Etter jeg og min mann fikk felles økonomi og konto så sluttet jeg å ta det da for jeg vil fortsatt ikke innrømme at jeg har tatt det eller ønsker det🤣

Anonymkode: 7a7d5...3aa

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor si det? Noen hemmeligheter må man ha.

Anonymkode: 3591b...d1d

• Liker 4
Skrevet

Hehe, hadde ikke hatt noe problem med å fortelle det..... 😄 Like lite som at jeg tar fillers, farger håret og tar litt sol 😄 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (16 minutter siden):

Som mann hadde jeg blitt skuffet om hun jeg var sammen med ikke har opplyst om slike ting. Faren her er at mange menn synes dette bare er tull og vil dumpe. 

De vil ha ei som er 35 og naturlig rynkefri, mener du?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (19 minutter siden):

Er ikke det veldig overfladisk å dumpe pga noe slikt? Man kan da umulig være veldig glad i vedkommende da. 

Anonymkode: 6dcd9...bde

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Som om det var noe å fortelle. Alle ser da dette selv.

Anonymkode: fb0a2...1f9

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er ikke det veldig overfladisk å dumpe pga noe slikt? Man kan da umulig være veldig glad i vedkommende da. 

Anonymkode: 6dcd9...bde

Er det ikke også veldig overfladisk å sprøyte gift inn i kroppen for at rynker ikke skal være så synlige?

Anonymkode: bb4e4...d1c

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det har han sikkert sett selv.

Anonymkode: 85fd6...665

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Som om det var noe å fortelle. Alle ser da dette selv.

Anonymkode: fb0a2...1f9

Ingen ser at jeg bruker Botox og da mener jeg ingen. De blir overrasket når jeg forteller det. (Bruker det pga medisinske årsaker, så jeg bruker mye også!)

Anonymkode: b04be...f44

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...