Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg er en mann, jeg har mye hår på kroppen min, på skuldrene, ryggen og over hele kroppen😔, jeg er veldig opprørt over dette og livet mitt begynte å endre seg og jeg føler at jeg ikke kan leve med en Jente som elsker meg for min person, jeg mister selvtilliten😢😥, jeg er en pen mann generelt, men når jeg har sex eller når jeg er sammen med en jente i sengen, føler jeg at hun ikke vil bli omfavnet og ha det gøy med meg i sengen, jeg var sammen med kjæresten min og hun forlot meg på grunn av dette😞, jeg prøvde å barbere og fjerne krem, men håret blir sterkere, det blir grovt. Dere jenter og kvinner Hva synes dere om dette og hva liker du? Og hvilken løsning kan jeg følg eller råd ?vennligst hjelp 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hår på kroppen bryr meg ikke. Lodden og myk er bare koselig. 

AnonymBruker
Skrevet

Du kan ta voksbehandling i salong. Mange menn gjør dette. Jo flere ganger du gjør det, jo tynnere og mindre med hår vil det komme ut etterhvert. Er hårene mørke kan du høre med lege om det er mulig å få hjelp til laserbehandling. Hvis du har så mye at det hemmer deg kan det være at du vil få hjelp.

Alternativ får du finne en kvinne som ikke bryr seg om håret.

Anonymkode: a112d...3b4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Shivan skrev (4 minutter siden):

Hei, jeg er en mann, jeg har mye hår på kroppen min, på skuldrene, ryggen og over hele kroppen😔, jeg er veldig opprørt over dette og livet mitt begynte å endre seg og jeg føler at jeg ikke kan leve med en Jente som elsker meg for min person, jeg mister selvtilliten😢😥, jeg er en pen mann generelt, men når jeg har sex eller når jeg er sammen med en jente i sengen, føler jeg at hun ikke vil bli omfavnet og ha det gøy med meg i sengen, jeg var sammen med kjæresten min og hun forlot meg på grunn av dette😞, jeg prøvde å barbere og fjerne krem, men håret blir sterkere, det blir grovt. Dere jenter og kvinner Hva synes dere om dette og hva liker du? Og hvilken løsning kan jeg følg eller råd ?vennligst hjelp 

Jeg er kvinne og jeg elsker når mannen er hårete. Jeg har aldri vært med en mann som har hår på rygg og skuldre, men det hadde på ingen måte plaget meg! Det er maskulint og sexy med hår. Det er trist at du har det slik og du bør oppleve å bli akseptert slik du er. Å fjerne så store mengder hår hele tiden må være utrolig slitsomt og ikke minst dyrt. Det er mange kvinner der ute som liker at mannen er hårete, jeg håper du finner en slik kvinne en dag. :) 

Anonymkode: 41587...1fd

• Liker 1
Skrevet

Hei, og takk for de ordene du skrev, men dessverre jeg har ikke vart med noen som liker dette, eller at de kan leve naturlig med dette😔

AnonymBruker
Skrevet
Shivan skrev (Akkurat nå):

Hei, og takk for de ordene du skrev, men dessverre jeg har ikke vart med noen som liker dette, eller at de kan leve naturlig med dette😔

Har du bilde av hvor mye det er? 

Et alternativ er laser. Du kan snakke med legen din om det. Kanskje du til og med kan få dekket noe om det er til enorm sjenanse? Men det er nok bare i spesielle tilfeller. Syns derimot ikke at du burde fjerne hår for å være med en kvinne. Det finnes kvinner som liker hår som sagt, du finner nok en dame som aksepterer deg som du er. ❤️ 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har du bilde av hvor mye det er? 

Et alternativ er laser. Du kan snakke med legen din om det. Kanskje du til og med kan få dekket noe om det er til enorm sjenanse? Men det er nok bare i spesielle tilfeller. Syns derimot ikke at du burde fjerne hår for å være med en kvinne. Det finnes kvinner som liker hår som sagt, du finner nok en dame som aksepterer deg som du er. ❤️ 

Her😞 som jeg sa at jeg har ikke møte noen som liker det, jeg snakker ikke bare at jentene liker ikke, alt i mitt liv er så vanskelig for eksampel hvis jeg vil gå til svøming, alle menesker ser på meg😢 

16158415729144150950870161978141.jpg

Skrevet
CorvusCorax skrev (21 minutter siden):

Hår på kroppen bryr meg ikke. Lodden og myk er bare koselig. 

Takk for det du skrev, men det finnes ikke noe som tenker at det er ikke mitt valg og det er naturlig

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Shivan skrev (1 minutt siden):

Her😞 som jeg sa at jeg har ikke møte noen som liker det, jeg snakker ikke bare at jentene liker ikke, alt i mitt liv er så vanskelig for eksampel hvis jeg vil gå til svøming, alle menesker ser på meg😢 

Dette ser ikke dårlig ut i det hele tatt. Du ser kjempe flott ut, en deilig rygg og deilig behåring. Det er trist at du blir glodd på, og det er dumt du tar deg nær av det. Håper du lærer deg å elske kroppen din slik den er. Jeg lover deg at det finnes kvinner der ute som vil akseptere dette. Jeg kjenner en mann som har enda mer hår enn deg på ryggen, og han har kjæreste og barn med denne kvinnen. Jeg er usikker på om han fjerner håret året rundt men jeg vet han gjør det om sommeren, men ikke på høst og vinter. 

Du kan vokse håret i salong. Men jeg syns ikke du burde forandre deg for en kvinne. Drømmekvinnen dukker opp skal du se. ❤️ 

• Liker 1
Skrevet
Shivan skrev (Akkurat nå):

Takk for det du skrev, men det finnes ikke noe som tenker at det er ikke mitt valg og det er naturlig

Det er mange kvinner som tenker at det er helt naturlig. Og det er noen som liker det ekstra godt, fordi det er maskulint. Så vondt at du føler sånn usikkerhet rundt det. 

Jeg er helt sikker på at du vil finne en kvinne som liker deg for den du er. Hele deg. 

Skrevet
CorvusCorax skrev (2 minutter siden):

Det er mange kvinner som tenker at det er helt naturlig. Og det er noen som liker det ekstra godt, fordi det er maskulint. Så vondt at du føler sånn usikkerhet rundt det. 

Jeg er helt sikker på at du vil finne en kvinne som liker deg for den du er. Hele deg. 

Takk du, de ordene bytter mye for meg❤

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Dette ser ikke dårlig ut i det hele tatt. Du ser kjempe flott ut, en deilig rygg og deilig behåring. Det er trist at du blir glodd på, og det er dumt du tar deg nær av det. Håper du lærer deg å elske kroppen din slik den er. Jeg lover deg at det finnes kvinner der ute som vil akseptere dette. Jeg kjenner en mann som har enda mer hår enn deg på ryggen, og han har kjæreste og barn med denne kvinnen. Jeg er usikker på om han fjerner håret året rundt men jeg vet han gjør det om sommeren, men ikke på høst og vinter. 

Du kan vokse håret i salong. Men jeg syns ikke du burde forandre deg for en kvinne. Drømmekvinnen dukker opp skal du se. ❤️ 

Det hadde vært bedre om jeg hadde kjent dette nettside lenge for å se disse fantastiske ordene fra deg. Takk. Du er en fantastisk person❤

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg treffer en bra mann: for min del liker jeg mannen som eier kroppen og hvis jeg virkelig liker ham og hans indre, så liker jeg automatisk hans kropp også, uansett hvordan den er. Lite, ingenting eller mye hår er vakkert alt sammen, fordi "han" er vakker som menneske i mine øyne. Naturlig kropp er det beste syns jeg.  Vær stolt av deg selv, trådstarter. :) 

Anonymkode: db437...690

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke det var såååå mye hår. Jeg så for meg gorilla-style, men det er det jo ikke. Jeg synes du har en vakker form for behåring. Det er de som har lange, lyse fjoner av noen hår over hele kroppen, som ikke tar seg godt ut i mine øyne. Du ser bra ut som du er! Jeg skjønner ikke at kjæresten din kan ha hatt problemer med det, det er rett og slett rart. 

Du spør etter løsning eller hjelp. Voksing er en god hårfjerningsmetode. Få det gjort hos profesjonell, så slipper du å styre med det selv 🙂

Anonymkode: 5a426...a9a

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg synes ikke det var såååå mye hår. Jeg så for meg gorilla-style, men det er det jo ikke. Jeg synes du har en vakker form for behåring. Det er de som har lange, lyse fjoner av noen hår over hele kroppen, som ikke tar seg godt ut i mine øyne. Du ser bra ut som du er! Jeg skjønner ikke at kjæresten din kan ha hatt problemer med det, det er rett og slett rart. 

Du spør etter løsning eller hjelp. Voksing er en god hårfjerningsmetode. Få det gjort hos profesjonell, så slipper du å styre med det selv 🙂

Anonymkode: 5a426...a9a

Jeg håper jeg trefe

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvis jeg treffer en bra mann: for min del liker jeg mannen som eier kroppen og hvis jeg virkelig liker ham og hans indre, så liker jeg automatisk hans kropp også, uansett hvordan den er. Lite, ingenting eller mye hår er vakkert alt sammen, fordi "han" er vakker som menneske i mine øyne. Naturlig kropp er det beste syns jeg.  Vær stolt av deg selv, trådstarter. :) 

Anonymkode: db437...690

Jeg håper at jeg treffe noen tenker som deg og er snil med de ordene du sier også liker meg for det er jeg ikke for hva jeg har på kroppen min,

Takk igje🌹

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du fra Midtøsten? 

Anonymkode: 50d86...22d

AnonymBruker
Skrevet

Er du fra Midtøsten?

Anonymkode: 50d86...22d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke veldig hårete menn, men om jeg liker mannen så bryr jeg meg ikke om hårene liksom. Min samboer har mye hår, men jeg bryr meg ikke siden han er en mann jeg liker. Og det beste med han er også at om jeg lar være å barbere meg på 1 mnd og ser ut som kvinnelig hårete bamse så synes han jeg er fin uansett. 

Beste tips fra meg, finn deg en dame som liker deg slik du er. En dag finner du drømmedama, men man må jo date litt før den riktige dukker opp. 

Anonymkode: 91c33...82d

AnonymBruker
Skrevet

Typen min har masse hår! Jeg digger det😍 Sikkelig maskulint med hår, menn skal ha det! Drit i de damene som har sagt noe annet... de liker sikkert sånne feminine paradise hotell deltagere 🤢

Anonymkode: 3d72d...462

AnonymBruker
Skrevet
Shivan skrev (2 timer siden):

Syns ikke det her så noe ille ut egentlig. Hadde ikke reagert på det engang. Men hvis det faktisk er noe som plager DEG så ville jeg nok tatt laser. Har god erfaring med Alexandrite laser og Diode laser. Har prøvd begge deler og de er like bra. Dette er de beste laserne på markedet så velg en av de.
Etter kun en behandling merket jeg forskjell, men håret kom jo selvfølgelig tilbake så måtte ha 2 behandlinger til før jeg merket det veldig godt. Håret kom fortsatt noe tilbake etter det så man må fortsette med minst 6 behandlinger (i mitt tillfelle) Men jeg ble aldri helt fornøyd før jeg hadde tatt minst 8 behandlinger. Nå er håret under armene, nedentil og på leggene helt borte 😀 Jeg tar kun en behandling i året nå for å holde det vedlike 😊Anbefaler deg å prøve det

Anonymkode: 52daa...bfa

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...