AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #1 Skrevet 15. mars 2021 Har noen erfaring med Jyseleca for leddgikt? Jeg har aldri hørt om denne, selv om jeg har lest litt generelt om leddgiktmedisiner🤔 Nå blir jeg tilbudt denne, og vil vite litt mer før jeg tar valget. Det er altså en biologisk medisin, men i tablettform, ikke sprøyteform eller intravenøst sånn som de andre biologiske. Er den ny?? Leser i felleskatalogen at denne medisinen er «under særlig overvåking for å oppdage ny sikkerhetsinformasjon så raskt som mulig.» Dette skremmer meg.. Noen som kan bidra med litt hjelp og erfaringer? Anonymkode: 79627...d54
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #3 Skrevet 15. mars 2021 Prøv i Oss revmatikere imellom på Facebook, der kan du nok få tilbakemelding på den Anonymkode: e236f...04a
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #4 Skrevet 15. mars 2021 Og det er vel ikke en biologisk, men av typen jak-hemmer? Litt annen virkning enn tnf-hemmer Anonymkode: e236f...04a
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #5 Skrevet 15. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Prøv i Oss revmatikere imellom på Facebook, der kan du nok få tilbakemelding på den Anonymkode: e236f...04a Tusen takk for godt tips! 😃 Anonymkode: 79627...d54
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #6 Skrevet 15. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tusen takk for godt tips! 😃 Anonymkode: 79627...d54 Ingen problem Anonymkode: e236f...04a
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #7 Skrevet 15. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Og det er vel ikke en biologisk, men av typen jak-hemmer? Litt annen virkning enn tnf-hemmer Anonymkode: e236f...04a Ja dette stusset jeg på, nå etter at jeg har lest litt. Det var legen på Revmatologisk avd som skrev at de ville tilby meg den «biologisk medisponent Jyseleca», men når jeg leser om den, blir den betegnet som noe annet enn biologisk ja. Og den virker såpass ny at langtidsvirkninger er ukjent. Føles risikabelt, syns jeg.. Anonymkode: 79627...d54
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #8 Skrevet 15. mars 2021 *biologiske medisinen, skulle det stå. Ordlista slo visst inn i innlegget over😄 Anonymkode: 79627...d54
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #9 Skrevet 15. mars 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Ja dette stusset jeg på, nå etter at jeg har lest litt. Det var legen på Revmatologisk avd som skrev at de ville tilby meg den «biologisk medisponent Jyseleca», men når jeg leser om den, blir den betegnet som noe annet enn biologisk ja. Og den virker såpass ny at langtidsvirkninger er ukjent. Føles risikabelt, syns jeg.. Anonymkode: 79627...d54 Olumiant var også ny, og er nå lovpriste av de fleste som bruker den. Stær også på min Remsima at de ikke kan garantere for nyoppstått kreft blant annet. Jeg er fornøyd så lenge jeg kan stå oppreist og ta vare på sønnen min. Ting skjer. Anonymkode: e236f...04a 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #10 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 15.3.2021 den 23.42): Olumiant var også ny, og er nå lovpriste av de fleste som bruker den. Stær også på min Remsima at de ikke kan garantere for nyoppstått kreft blant annet. Jeg er fornøyd så lenge jeg kan stå oppreist og ta vare på sønnen min. Ting skjer. Anonymkode: e236f...04a Jeg kjenner ikke til Omumiant heller jeg🤔Får Google😊 Jeg skjønner godt at du er glad for å få medisiner som fungerer når man har barn å ta seg av😊 Jeg hadde nok ikke nølt i det hele tatt om jeg hadde barn, for da må man jo fungere. Man må veie det positive og det negative opp mot hverandre, både utfra hvilken fysisk tilstand man er i og hvilken hverdag man har. Jeg nøler fordi jeg er alene, og har en jobb jeg klarer. Men det er klart, livet hadde blitt mye bedre om jeg slapp smerter og stivhet, og kunne bevege meg mer igjen. Begynner å bli temmelig klar for det nå, etter lengre tida begrensninger pga denne leddgikten. Anonymkode: 79627...d54
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå