AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #1 Skrevet 15. mars 2021 Hvordan gikk du frem, og hvordan var responsen? Mener ikke tilfeller hvor man spør direkte. Anonymkode: 375b8...3fe
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #2 Skrevet 15. mars 2021 jeg tok tak i skritte hans å dro han inn på soverommet på en hjemmefest. hadde verken snakket med eller møtt han før 🙈 Anonymkode: 58944...7bb
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #3 Skrevet 15. mars 2021 Flere ganger. Som regel flørtet meg forsiktig inn med leken øyekontakt, når han har gitt klarsignal med tydelig flørting har jeg gjort ting som å stryke mellom bena, sette meg på fanget, kysse osv. Endt i mye god sex det, forføring er gøy Anonymkode: 22bc2...e34
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #4 Skrevet 15. mars 2021 Var sammen med to venner, og han ene hadde med seg en annen venn jeg ikke kjente. Vi var hjemme hos den ene av mine venner. Vi sendte lange blikk en stund, smil og det var tydelig en tiltrekning der. Når mine to venner gikk ut for en sigg, så kikket jrg rett på han mens jeg tok to skritt mot han...satte meg meg over lårene hans , tok han i nakken og dro han til meg og så, "endelig stakk de ut en tur". Før vi råklinte en stund, før de andre kom inn igjen. Det ble et heftig nachspiel for å si det slik. Anonymkode: 53751...28c
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #5 Skrevet 15. mars 2021 Æsj, for en harry tråd. Anonymkode: 42d80...e3b 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #6 Skrevet 15. mars 2021 Nei. Jeg spør han rett ut: hai skal vi ha sex ja eller nei svar da skyndt deg med å svare chop chop Alle bare stikker fra meg. Skjønner ikke hvorfor. Slemme menn som ditcher en hot babe som meg. Anonymkode: 5aa01...297
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå