AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #1 Skrevet 15. mars 2021 Jeg skal ut på langrennsski i helgen, som jeg er ca en gang hvert 10.år. Derfor eier jeg ingen skiklær, og vet heller ikke hva jeg burde gå med 😂 det er meldt sol med sky, og opp til 8 grader med lite vind dit jeg skal. Hvordan høres det ut med vanlig treningstights med ullstilongs under, samt ullundertøy på overkropp, genser i ca 50% ull utenpå der, og tynn bergans jakke som er vind/vanntett ytterst? Er det for mye/for lite? Bør jeg bruke andre typer klær? Kom med innspill! Ønsker ikke å måtte kjøpe masse nytt, ettersom dette skjer ytterst sjelden som sagt 😂 Anonymkode: d390d...46a 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #2 Skrevet 15. mars 2021 Helt umulig å svare på spørsmålene dine, når du ikke skriver hva du skal. Skal du trene? Gå rolig tur? Gå et lite stykke, tenne bål, sitte i ro og spise pølser? Så lenge man faktisk går på ski, så blir det fort varmt. Jeg går med tynn softshelljakke over tynn ulltrøye i -8, så i pluss 8 hadde det selvfølgelig blitt alt for mye klær med ulltrøye, genser med 50 % ull og attpåtil en Bergans-jakke utenpå. Anonymkode: fdc7b...c0a 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #3 Skrevet 15. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Helt umulig å svare på spørsmålene dine, når du ikke skriver hva du skal. Skal du trene? Gå rolig tur? Gå et lite stykke, tenne bål, sitte i ro og spise pølser? Så lenge man faktisk går på ski, så blir det fort varmt. Jeg går med tynn softshelljakke over tynn ulltrøye i -8, så i pluss 8 hadde det selvfølgelig blitt alt for mye klær med ulltrøye, genser med 50 % ull og attpåtil en Bergans-jakke utenpå. Anonymkode: fdc7b...c0a Blir nok det sistnevnte; gå et lite stykke, tenne bål og sitte i ro og spise pølser. Anonymkode: d390d...46a
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #4 Skrevet 15. mars 2021 Høres helt passende ut det antrekket der🙂 Anonymkode: b3638...dc0 1
Diamant20 Skrevet 15. mars 2021 #5 Skrevet 15. mars 2021 Ta med en vindtett bukse du kan ha på når du sitter stille.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #6 Skrevet 15. mars 2021 Har alltid med tynn dunjakke hvis jeg skal bli sittende en stund. Anonymkode: 83eec...cd5
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #7 Skrevet 15. mars 2021 Det høres ut som altfor mye mens du går, men du trenger noe i sekken til du skal sitte ved bålet. Anonymkode: e3318...9cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå