Gå til innhold

Hvis man tar Imovane på dagtid sovner man da?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 7f259...16b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: 7c95d...b29

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei. 

Medisinen kan klokka?

Anonymkode: ff3cc...d0b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Medisinen kan klokka?

Anonymkode: ff3cc...d0b

Jepp. 

Gjest Kirsebæra
Skrevet (endret)

.

Endret av Kirsebæra
.
AnonymBruker
Skrevet
Kirsebæra skrev (2 minutter siden):

Kommer vel helt an på situasjonen. 

Normalt sett vil du vel ikke sovne av det, men om du er totalt snudd på døgnrytmen og må sove på dagen så får du vel sove på dagen. Det er vel ikke noe å anbefale, og sjeldent en grunn til det? 

Jeg fikk det i to dager. Svært begrenset dog. Hadde mistet mamma, hadde ikke sovet på rundt to uker. Etter begravelsen satt jeg bare i sofaen å gråt, spiste ikke og kastet opp. Legevaktslege kom hjem til oss og doserte meg, under tilsyn. Familie fikk resten med beskjed om å gi neste dag for å gi meg søvn for å "sove rundt ". Da var jeg 16. 

❤️

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville aldri tatt imovane på dagtid (visst du tenker på å ta brodden av angsten). 
Jeg har våknet om morgningen og ikke husket hva jeg gjorde før jeg la meg. Oppdaget plutselig at jeg hadde postet noe her på forumet (heldigvis anonymt). 
Innlegget mitt var i full av skrivefeil og ikke helt sammenhengende hva jeg mente.

Heldigvis har jeg ikke sendt noen snap eller tekstemeldinger. Veldig kjipt å finne ut av slike ting i etterkant . Visst jeg tar imovane nå så går jeg rett å legger meg etterpå

Anonymkode: a62aa...df3

AnonymBruker
Skrevet

Om du er trøtt, så sovner du greit. Gjør det innimellom selv, dersom natta har vært søvnløs. Men bruk de med forsiktighet 🙂

Anonymkode: 8e43c...453

AnonymBruker
Skrevet

Selv blir jeg helt zombie av den så det var ikke medisin for meg. Tok på kveld og kunne ikke tenke klart før etter lunsj. 

Anonymkode: 7a990...1b9

AnonymBruker
Skrevet

Du kan fint overstyre Imovane om du egentlig ikke er trøtt, null problem. Men du kan bli litt sløvere.

Anonymkode: c8862...63a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...