Gå til innhold

Hvordan blir du på Imovane?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og hvor mye tar du? 

Anonymkode: 9af60...75c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sovner. 7.5mg.

Anonymkode: c1ee8...223

AnonymBruker
Skrevet

Byttet til Zolpidiem pga halveringstiden og bilkjøring.

Anonymkode: 8e481...f68

AnonymBruker
Skrevet

Fikk så vond smak i munnen dagen etterpå. Byttet til Stilnoct og kjempefornøyd med det.

Anonymkode: a9256...5ba

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke lov å diskutere dosering av medisiner her, så det svarer jeg ikke på.

De gangene jeg har tatt Imovane har det igrunnen fungert akkurat som forventet: jeg har blitt søvnig og sovnet innen en times tid. Dagen etter har jeg alltid hatt metallsmak i munnen/halsen. Visstnok en ganske vanlig bivirkning. 

AnonymBruker
Skrevet

Sovner fortere. Merker absolutt ingenting ellers.

Anonymkode: 9a3e8...bf5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får sove. Så jeg vil si jeg blir gladere, mer tålmodig, mer konsentrert og livligere enn uten Imovane hvor jeg da sover 2-3 timer om natta. Kontra på Imovane, hvor jeg sover minimum 6 timer.

Anonymkode: 6e48c...f59

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den dosen jeg har fått får jeg ikke sove på, blir heller ikke trøtt.  Føler heller at jeg er dritings opp mot et døgn etterpå, og husket ikke alt jeg gjore den dagen, ble også kvalm og svimmel  Tok den 4 ganger med samme resultet, funket overhode ikke for meg.  Men alle reagerer forskjellig.

Anonymkode: eba89...054

AnonymBruker
Skrevet

Fikk imovane mot søvnvansker engang, fikk ta en til to ved leggetid,tok stort sett én og sov ganske godt, ble vekket engang og følte meg dritings 😬

Anonymkode: fa6dc...d7e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...