AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #1 Skrevet 14. mars 2021 Som overskrifta sier: Når kom overgangsalderen? Jeg har de siste månedene hatt konstant store og ømme pupper og hatt uregelmessig og kort mensen og denne måneden har jeg nok ikke fått den og vært opphold et par måneder egentlig nå. Er det sånn det er når overgangsalderen kommer? Når fikk du den? Jeg er ikke førti engang. Anonymkode: a9134...728
annev Skrevet 14. mars 2021 #2 Skrevet 14. mars 2021 Fikk påvist det ved blodprøver når jeg var 45 år. Men hadde symptomer i flere år før det slo ut på blodprøver,har også vært plaget av ømme bryster,😊
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #3 Skrevet 14. mars 2021 47 år, har fått det påvist men østrogennivået er fremdeles høyt. Mister mye hår, lett deprimert og hatt 2 perioder på noen måneders mellomrom med hetetokter. Legger på meg mer på magen og må passe på hva jeg spiser. Gidder ikke å bli tjukk. Anonymkode: f72c8...2ed
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #4 Skrevet 14. mars 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): 47 år, har fått det påvist men østrogennivået er fremdeles høyt. Mister mye hår, lett deprimert og hatt 2 perioder på noen måneders mellomrom med hetetokter. Legger på meg mer på magen og må passe på hva jeg spiser. Gidder ikke å bli tjukk. Anonymkode: f72c8...2ed Ja noe så enormt rundt magen! Og en økt apetitt. Jeg som alltid var syltynn... Det er ikke gøy å vite at det blir ingen flere små, nå går det bare én vei - mot slutten. Anonymkode: a9134...728 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #5 Skrevet 15. mars 2021 Hvor mange slike tråd trenger vi?🙄 Anonymkode: d83f9...265 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #6 Skrevet 15. mars 2021 53 og ikke merket noe men har fjernet livmor for 4-5 år siden men aner ikke om det har noe å si. Men sparer penger på bind etc og det er dritdigg å slippe mens. Anonymkode: 7fbb7...1bb
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #7 Skrevet 15. mars 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ja noe så enormt rundt magen! Og en økt apetitt. Jeg som alltid var syltynn... Det er ikke gøy å vite at det blir ingen flere små, nå går det bare én vei - mot slutten. Anonymkode: a9134...728 Du har vel allerede fått de barna du vil ha? Og ellers er jeg veldig misunnelig på deg som har vært syltynn helt til overgangsalderen satte inn! Anonymkode: a887b...aa4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå