Gå til innhold

Ingen venner, ingen håp ?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når forholdet med X'en tok slutt så mistet jeg venner samtidig, flyttet til hans by og hans venner ble mine venner. Så jeg plutselig uten noen.

Er det håpløst å finne en som vil gå inn i et forhold med en viggo venneløs  ? 

Føles som jeg har så lite å tilby, kjedelig å møte en som ikke bidrar til det sosiale liksom ? 

Anonymkode: 78218...637

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i samme situasjon som deg. Har kjent litt på det når jeg har vært på date, men så lenge man har en god grunn for hvorfor man ikke har noen venner, så viser folk forståelse. 

Du har jo sikkert tenkt til å få deg nye venner etter hvert og da kan du jo bidra til det sosiale. 

Anonymkode: 1138f...aa8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min har ikke særlig mange venner her i byen, men hva gjør vel det 🥰

Anonymkode: 31a7f...a92

AnonymBruker
Skrevet

Menn har ikke krav om venner, sosial status og slike ting. Du har ingenting å frykte

Anonymkode: aa37c...cac

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De jeg har møtt har ikke brydd seg med at jeg ikke har venner på fritiden .. er jo ikke noe man kan råd for. Livet er hele tiden i forandring og venner kan man miste. Få nye er verre jo eldre man blir. Så tror ikke alt håp er ute for det nei. 

Anonymkode: d0d2c...f5c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han jeg dater har ingen venner, riktignok frivillig fra hans side. Bryr meg ikke :) 

Anonymkode: 89ff3...938

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det tar tid å bygge opp et nettverk av venner. Man må ha tidsperspektiv på år og være på tilbudssiden. Man må alltid vise seg fra sin beste side og tenke at de du møter, vel kanskje er ikke dere bestevennermateriale, men de kan introdusere deg for andre venner. Og så bør du finne deg hobbyer hvor du møter folk. Og selv om det går trått i starten fortsett å møte opp, når du er en person som alltid stiller opp får folk tillitt til deg og da er det lettere å "slippe deg inn". 

Anonymkode: 9a828...dde

• Liker 1
Gjest TheCatLady
Skrevet

Jeg har heller ikke særlig med venner og har tenkt litt på det selv, men håper på å finne noen som er litt som meg eller en som godtar det. 

Selv bryr jeg meg ikke om at han ikke har venner. Det er jo ikke det som er viktig og det kan være mange grunner til at folk ikke har venner. Å finne venner er heller ikke nødvendigvis det enkleste for alle. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...