ferdig Skrevet 14. mars 2021 #1 Skrevet 14. mars 2021 Lørdag var min sønn på besøk hos sin far, far har et barn i huset som søndag fikk beskjed om karantene pga smitte på skole det barnet går på, familien er da i karantene. Må min sønn da i karantene pga besøket dit? Ingen har noen symptomer på covid19. Må eventuelt jeg og da i karantene som da har hvert i samme hus som min sønn?
zemer Skrevet 14. mars 2021 #3 Skrevet 14. mars 2021 ferdig skrev (1 time siden): Lørdag var min sønn på besøk hos sin far, far har et barn i huset som søndag fikk beskjed om karantene pga smitte på skole det barnet går på, familien er da i karantene. Må min sønn da i karantene pga besøket dit? Ingen har noen symptomer på covid19. Må eventuelt jeg og da i karantene som da har hvert i samme hus som min sønn? Her var det smitte på trinnet til de minste, hele husstanden gikk i karantene. Dette pga den engelske varianten. Kjenner fler som har hatt korona uten ett eneste symptom. Ring korona tlf!
ferdig Skrevet 14. mars 2021 Forfatter #4 Skrevet 14. mars 2021 zemer skrev (6 minutter siden): Her var det smitte på trinnet til de minste, hele husstanden gikk i karantene. Dette pga den engelske varianten. Kjenner fler som har hatt korona uten ett eneste symptom. Ring korona tlf! Stengt 😞 Husstanden til barnet er i karantene til testressultatet foreligger, Men hva med min sønn som har hvert innom huset og hva da med meg som min sønn reiste til etterpå?
Namine Skrevet 14. mars 2021 #5 Skrevet 14. mars 2021 Ifl FHI ser det ut til at ventekarantene først og fremst gjelder personer i samme husstand. Men jeg syns ikke det var så lett å si for sikkert, så jeg ville tatt en telefon så fort de åpner i morgen, for å være på den sikre siden. 1
zemer Skrevet 14. mars 2021 #6 Skrevet 14. mars 2021 ferdig skrev (1 time siden): Stengt 😞 Husstanden til barnet er i karantene til testressultatet foreligger, Men hva med min sønn som har hvert innom huset og hva da med meg som min sønn reiste til etterpå? Skjønner det sånn at din sønn er nærkontakt i andre ledd. Tester nærkontakt neg er din sønn ute av karantene. Du blir 3 ledd, ring de på korona tlf mulig de vet.
zemer Skrevet 14. mars 2021 #7 Skrevet 14. mars 2021 Og hold din sønn hjemme til du har pratet med de.
Anbefalte innlegg