Gå til innhold

✨ 89jenta prøver på nr 2

89jenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

CD 16 

✔️ positive EL tester idag også, tatt rundt kl 1400. tok med både babyplan og make sure. 

Så da slipper egget mest sannsynlig i morgen? Hva om jeg får negativ test i kveld?

7BA5A09E-1874-4251-9558-AED20A58B611.jpeg

63093C71-B160-4E97-8885-8DE96387E3C7.jpeg

Endret av 89jenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (På 21.6.2021 den 10.57):

Så fint at syklusen er on track :Nikke:

absolutt! er så glad at syklusen mi er så lik hver mnd:bolledeig:  blir spennende å se om dose 2 av  vaksinen utgjør noe for neste mnd når vi starter å prøve igjen :rodmer: 

EDIT 

- Hadde positiv EL-TESTER i 3 dager på rad. (vanligvis bruker jeg å ha max 2 dager) mulig dette har noe med vaksinen å gjøre… :vetikke:

Endret av 89jenta
oppdatert informasjon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 17 

el test tatt kl 1926.. nå skjønner jeg ingenting.. fortsatt positiv? jeg har aldri hatt positive tester i mer enn maks 2 dager 😅 synes det er lovlig sent med eggløsning nå, når mens skal komme om bare 10 dager..? er det ikke litt for kort tid mellom el og mens? 

Hjelp?!

A6071594-07F4-4B48-8F0F-761041E18C35.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (25 minutter siden):

Mensen flytter seg også senere om du får senere EL. 

oki, takk for svar 😊 syklusen min har gått som ei klokke. spørs om vaksinen har påvirket noe likevel her.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er som Amatariel sier, at lutealfasen er så godt som fast uansett når EL kommer 🤗 Kan hende du har vært litt under stress den siste måneden, med vaksine og alt? Er utrolig hvor mye det minste stress kan påvirke syklusen 🌸 Håper testen blir negativ i morgen! 

Klem til deg! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SUPERMIRI skrev (Akkurat nå):

Er som Amatariel sier, at lutealfasen er så godt som fast uansett når EL kommer 🤗 Kan hende du har vært litt under stress den siste måneden, med vaksine og alt? Er utrolig hvor mye det minste stress kan påvirke syklusen 🌸 Håper testen blir negativ i morgen! 

Klem til deg! 

Har ikke vært så mye stress.. men jeg hat vært veldig lei meg.. vet ikke om det påvirker noe? 😅 men regner med vaksinen kan ha noe å si her.. glad jeg tester denne måneden, så får vi se hvordan neste syklus blir når dose 2 skal settes 🤞🏼 

🥰🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yay, hurra for positiv og deretter negativ EL-test😍 Da ligger vi faktisk ca likt i løypa ☺️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annabel skrev (1 time siden):

Yay, hurra for positiv og deretter negativ EL-test😍 Da ligger vi faktisk ca likt i løypa ☺️

det gjør vi jammen meg! så gøy 🤩 håper det klaffer for deg denne mnd 🤞🏼 vi skal ikke prøve før neste mnd siden jeg straks skal ta dose 2 av vaksinen 🥰 så her blir det rolig fram til neste positive EL 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

JUNI - update pp4

mens (6/6) kom som vanlig etter vaksinen (dose 1, 25/5) men EL kom 2 dager senere enn vanlig (CD 18, 23/6) 

mens kom igjen 5/7. så syklusen ble 2 dager lengre enn normalt. trolig skyldes det vaksinen da syklusen min ellers går som ei klokke 😊

Endret av 89jenta
oppdatering
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at første dosen ikke klusset til syklusen noe særlig🤩 Når var det du skulle ta dose nr. 2? Det må være såå deilig å bli ferdig og kunne starte prøvingen igjen🥰🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annabel skrev (5 minutter siden):

Så bra at første dosen ikke klusset til syklusen noe særlig🤩 Når var det du skulle ta dose nr. 2? Det må være såå deilig å bli ferdig og kunne starte prøvingen igjen🥰🤞🏻

Nå venter jeg bare spent på at mensen skal dukke opp 😅 og det tar jo så lang tid når man venter på noe 😂 jeg skal ta dose 2 på tirsdag 😊 det skal bli ufattelig godt å begynne prøvingen igjen! 🥰🥰🥰 men er er utrolig redd for at jeg skal bli så utrolig skuffet om det ikke klaffer på første forsøk.. vanskelig å styre tankene når man er midt oppi det 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, nå nærmer prøvingen seg 😍 Hurra! Lover godt at vaksinen ikke påvirket syklus 🎉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CD 1, PP 4 

Endelig mensen! 🥳🎊🎉🎂🎈🥂

@SUPERMIRI jaa endelig 🥰 kan se ut som at vaksinen påvirket litt, men veldig lite heldigvis! 2 dager lengre syklus er ikke såå ille 😄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

CD 16!

endelig eggløsning! 🥳 da venter det laaaange dager fram mot IKM. kjenner jeg meg selv rett, så starter jeg nok å teste på 8/9 dpo. 🙊kanskje før også, selv om jeg vet det ikke er noe vits i det 😅krysser fingrene for at det klaffer denne pp, selv om jeg er veldig pessimist. 🤞🏼

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (36 minutter siden):

Masse lykke til i dpo-land 🤞

tusen takk 🥰 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...