Gå til innhold

✨ 89jenta prøver på nr 2

89jenta

Anbefalte innlegg

tror nok den lille streken jeg skimtet i går kun var en skygge 😕 ingen utslag på den idag og ikke på babyplan sine tidligtester… 

men hva med denne fra cb? skal kun være en loddrett linje nedover. synes jeg kan se noe, men det er vel skyggestrek det også, siden det ikke ble noe utslag på de andre? 

digital slo heller ikke ut.. 

kjenner at jeg er veldig knust nå..

2104EF58-A2E2-4CA1-866F-F49D15A8598D.jpeg

8A72038D-8F51-4446-BAEF-38B4F1DE1701.jpeg

Endret av 89jenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan også se noe på CB. Kan jo hende det bare er for tidlig for at vanlig strimmel og digital skal slå ut? 😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt at du ble skuffet nå.. Så kjedelig å få opp håpet, for at det så skal bli brutt ned igjen.. Men det kan jo fortsatt være for tidlig, og jeg synes jeg skimter noe på den cb testen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser også den loddrette streken på CB altså! Ville ikke gitt opp håpet ennå. Disse dagene er bare utrooolig frusterende. Urinkonsentrasjonen har alt og si, og mange har efaringer med at testene slår ut ulikt, og slettes ikke tydelig sterkere for gang til gang de første dagene. Blir det ny test i morgen? 🤞

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse dagene du står i nå er intense altså.. helt umulig å tenke på noe annet enn prøving! Så mye følelser på så kort tid

Uansett hvilken vei dette går så får du en stor internett-klem av meg og krysser alt jeg har for at spiren sitter veldig snart 💕

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for gode ord alle sammen 💕 ble ingen test på morgenen nå (orker ikke skuffelsen) og det blir det nok ikke fremover heller. er ganske så sikkert på at det ikke klaffet og at mensen kommer i morgen.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, så leit at det ikke ble noe klarere svar i går, kjære du 😕 Det er brutalt å være prøver -  for en emosjonell berg- og dalbane! Håper likevel at det kan være noe, og at mensen ikke dukker opp som forventet i morgen ❤️ Klem til deg 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 1, PP 5

håper at det klaffer denne gangen.. hadde vært så fint med en mai baby ❤️🤍💙

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

89jenta skrev (21 minutter siden):

CD 1, PP 5

håper at det klaffer denne gangen.. hadde vært så fint med en mai baby ❤️🤍💙

Krysser fingrene for ny prøveperiode 🤞🏻🥰

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Akkurat lest gjennom den siste dpo-runden din. Så kjedelig at det ikke gikk ☹️ Er i samme situasjon som deg nå, svaaak strek som knapt kan sees. Er noen lange dager når man ikke vet hva den streken betyr! Håper virkelig for oss begge denne runden 🙏🏼❤️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nååå trenger jeg litt hjelp fra dere… 

jeg testet negativt dagen før IKM.

jeg fikk mens 1.august (som forutsett) men den varte en dag lengre enn hva jeg er vant med. så jeg hadde mens fra 1-5.august, første dag med lite blod, dag 2 med en god del blod og de resterende dagene med liten mengde blod. den 6.august var jeg så å si ferdig med blødningene så vi valgte å ha sex. etterpå kom det noe brunaktig utflod ut. jeg regnet med at det var siste rest av mensen. dagen kan jeg så vidt se noe brun utflod, kun når jeg tørker meg.

så på lørdag/søndag kommer det litt mer brunt. og det gjør litt vondt, noe som minnet om mensen-smerter. mandag og tirsdag ser jeg mer frist blod + brunt med litt smerter. 

hos legen idag tar de urinprøven (som var utvannet) og de finner hcg(!!) 

legen er nesten sikker på at det er en SA jeg er midt i nå. hun undersøker meg med vaginal ultralyd og finner noe. men hun sier det mest sannsynlig er rester. hun sier det kan være en liten sjanse for at det er et embryo. får beskjed om at jeg må bare vente å se hva som skjer dagene framover.. og at jeg kan sjekke med graviditetstest om 2-3 uker. 

men kunne hun ikke tatt en blodprøve og målt hcg idag og på fredag(evt over helgen) ? for hvis det er en SA vil vel hcg synke? 

jeg forstår jo at det mest sannsynligvis ikke har gått vår vei. men håpet er jo der… tok forøvrig en test da jeg kom hjem, den ser slik ut. 

hva tenker dere? er løpet kjørt? 

0EA8F5C9-A844-4208-9AA8-3F4C69B0CE3C.jpeg

Endret av 89jenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge å vente 2-3 uker for å få svar!🙈 HCG skal vel stige ganske raskt de første ukene hvis du fremdeles er gravid. Så en HCG test ville nok gitt deg svaret mye raskere.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oioi for et drama..! Skjønner dette kom som et sjokk for deg 😳

Jeg skulle gjerne visst hva en digital test sier hos deg? Er det så mye hcg at den er på 3+ eller på 2-3? Syns det hørtes ut som litt lite oppfølging fra gynekologen... om du hadde EL 20.juli så har du akkurat bikket 5 uker nå. Da bør det gå an å se noe på UL om en drøy uke. Tror jeg ville vurdert det om jeg var deg dersom g-testen ikke synker drastisk de kommende dagene...

Forstår godt at du holder deg rolig og realistisk nå, men enig i at det er håp. Jeg har egentlig opplevd det samme en gang... Fikk mensen en dag før IKM, og pga kort lutealfase da så rakk jeg aldri begynne g-testingen. Helt normal mens egentlig, så først i ettertid at det varte èn dag kortere enn normalt for meg. Fant ikke ut at jeg var gravid før to uker senere da jeg skulle starte EL-testing.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her har det skjedd ting! 😳 Herregud, nå er det ikke rart du er forvirret og rådvill. 

Her må du jo følges opp! Litt spesielt å si til ei kvinne som har opplevd det du har opplevd, at man bare skal se det an og så ta en test om 2-3 uker. Makan😅 Det hørtes ut som en meget tafatt oppfølgingsplan.. 

HCG-måling kan absolutt gi deg noen svar, og ultralyd også etterhvert. Her synes jeg de må følge deg bedre opp. 

Enig i at dette kanskje kan se dystert ut, men det er alltid håp ❤️ Stor klem 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi, dette må ha vært litt av en overraskelse, ja!😱

Synes også det er merkelig (og ikke minst dårlig) at du har fått så lite oppfølging? Ta en test om 2-3 uker og se det an?! Det handler om en graviditet liksom, ikke en halsinfeksjon🙃 Et par blodprøver med noen dagers mellomrom ville jo kunne gitt deg tydelige svar i det minste.

Jeg håper såå at dette her går bra, selv om jeg forstår hvorfor du vil forholde deg realistisk❤️ Sender deg en stor klem og lykkeønskninger!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...