Gå til innhold

✨ 89jenta prøver på nr 2

89jenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

SUPERMIRI skrev (13 minutter siden):

Hurra for DPO-land! 😍 Håper det klaffer fort for dere 🌼💕

tusen takk @SUPERMIRI 🥰 vi krysser alt av fingre og tær! 🤞🏼 send litt babystøv min vei  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lianne skrev (7 minutter siden):

Endelig er dere i gang igjen! 😁 Ønsker deg masse lykke til! 🥰🥰

tusen takk @Lianne 🥰 kryss alt du kan for oss 🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annabel skrev (3 timer siden):

Hurraaa for EL! Masse lykke til de kommende dagene!😍🤞🏻

tusen takk 🥰💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (7 minutter siden):

Ønsker deg all lykke i dpo-land her nå! :klemmer:

Tusen takk @Amatariel 🥰 Kryss alt du har og send babystøv min vei 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9dpo - pp 4

føler jeg kan skimte noe.. men samtidig ikke.. babyplan tidligstrimmel slo ikke ut.. 

tanker? 🥺

11AF2309-797A-496E-AAA9-76A0DBA91821.jpeg

B8204ADD-4027-41B5-9F93-6812220AAE27.jpeg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, hjelp så spennende! Jeg ser også noe, helt klart🥺😱 Håper virkelig det viser seg at den er positiv altså!🤞🏻Når skal du ta neste test, tenker du? Husker min babyplan-test var blank på morgenen 9 dpo, men fikk en svak strek samme kveld😏 Lykke til med neste test❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ska teste i morgen tidlig hvertfall 🤞🏼 regner meg at jeg kanskje tester utover dagen også 😅 vet ikke om jeg tørr å bruke en cb digital eller om jeg skal spare den til i morgen tidlig? 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser også noe!🤩 Jeg fikk en veldig svak strek morgenen 10dpo, så svak at jeg lurte på om det var skyggestrek. Ganske lik den på bildet ditt faktisk. Drakk ingenting i løpet av dagen og tisset etter jobb, da fikk jeg tydelig strek på Babyplan strimmel og flere CB, inkludert CB digital. Kan godt være du bare er pittelittegrann tidlig ute 🤞🥰 her blir det veldig spennende å følge med de neste dagene nå! 

Endret av nilci
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg ser jeg også!!! 🤩 Dette er jo ulidelig spennende da 😍 Tenk om! Tror ikke du må ta sorgen på forskudd om det sku være noe, og du ikke får utslag på babyplan tidligstrimmel. Når jeg var i prøverfasen sluttet jeg rett og slett å bruke de tidligstrimlene, for jeg fikk alltid like godt/om ikke bedre utslag på babyplan vanlig strimmel💕 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@nilci @Fame @SUPERMIRI så godt at dere også kan se den svake streken som jeg ser 🥺 føler man kan få skikkelig «streksyn» når man leter etter den.. 

tror dere en cb digital ville slå ut hvis jeg tar en i ettermiddag/kveld og drikker veldig lite i løpet av dagen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...