Gå til innhold

4 stjerners middag med vanlige mennesker

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hadde ikke det vært litt gøy? Når korona har roet seg og vi er litt mer tilbake i normalt gjenge. Synes det er kjedelig at bare kjendiser deltar.

Anonymkode: 65b3e...2b1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TV3 hadde jo det, omtrent samtidig som 4 stjerners middag startet opp (?) eller enda tidligere. Var det ikke med Alex Rosén, tro? jeg husker ikke hva det het, men kjendisversjonen ble i alle fall langt mer populær. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det var det de første sesongene, eller bare en... Jeg vet om 2 som var med. Men jeg kunne godt bli med jeg. Hadde vært litt gøy. 

Anonymkode: 7f631...e0d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Come dine with me er en britisk versjon av nettopp det. Moro og de er lite høflige , klager mye🙈

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det har jo funket i åresvis i Storbritannia med «Come dine with me», hvor det innimellom dukker opp noen meget sære deltakere😆

Anonymkode: 59a03...26e

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Pupperulla skrev (1 minutt siden):

Come dine with me er en britisk versjon av nettopp det. Moro og de er lite høflige , klager mye🙈

Og så er det ofte med én som egentlig ikke liker noen slags mat 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og så er det ofte med én som egentlig ikke liker noen slags mat 😄

Hahah ja😅 noen år siden jeg så det sist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ts her. Jeg vet om CDWM, men jeg kunne ønske meg et norsk program helt i 4 stjerners middag-format med Halto som kommentator, Alfsen som kokk, gjetting på maten, introen, ja alt. Liker så godt den delen av konseptet! 😃😃

Anonymkode: 65b3e...2b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Artigere med kjendiser synes jeg. 

Anonymkode: 76fcf...88a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CorvusCorax skrev (1 time siden):

Var det ikke sånn det startet? Eller husker jeg feil...

se linken min over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Bør vel ikke hete 4-stjerners middag da, hvertfall. Ikke at alle de som har vært med oppigjennom kan kategoriseres som stjerner, men 😂

Anonymkode: c5013...e46

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kunne vært artig om det dreide seg om vennskap eller date. Feks 4-6 som kunne tenke seg å bli kjent med nye folk eller feks 4-6 single for dobbelt eller trippel date. Eller veldig ulike typer. Feks en høyt utdannet som bruker mye tid på jobb, en mer alternativ type, en litt sprø type osv. Kunne vært artig å sett hvordan de kom overens også ville de sikkert hatt veldig ulike retter og oppført seg ulikt som vert.

Anonymkode: e9694...0d1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Et program der fire tilfeldige personer jeg ikke aner hvem er spiser en tre-retters middag sammen er totalt uinteressant. Det tror jeg ikke jeg er alene om å mene.

Anonymkode: bf252...e4a

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Å se vanlige mennesker spise middag på TV høres om mulig enda kjedeligere ut enn å se kjendiser spise middag på TV. Livet er for kort.

Anonymkode: 80b72...54f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

MYE gøyere med kjendiser.. Elsker å følge med på kjendiser :) Normale mennesker er uinteressant..

Anonymkode: 5d529...9a8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Kunne vært artig om det dreide seg om vennskap eller date. Feks 4-6 som kunne tenke seg å bli kjent med nye folk eller feks 4-6 single for dobbelt eller trippel date. Eller veldig ulike typer. Feks en høyt utdannet som bruker mye tid på jobb, en mer alternativ type, en litt sprø type osv. Kunne vært artig å sett hvordan de kom overens også ville de sikkert hatt veldig ulike retter og oppført seg ulikt som vert.

Anonymkode: e9694...0d1

Liker denne idéen! 👍

Anonymkode: d5701...bdf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...