Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter så veldig med urinlekkasje. Det skjer hver eneste dag. Jeg kan nesten ikke le, hoste eller gjøre brå bevegelser uten at jeg skvetter litt,noen ganger mye. Jeg klarer ikke å holde igjen og går på do 2-3 ganger i timen, innimellom oftere også. Har jeg vært ute å kommer hjem må jeg på do i det jeg ser huset mitt og ikke søren om jeg kan holde meg såpass at jeg rekker toalettet. Slik har det vært i snart 10 år. Det begynte etter fødsel av eldste men forverrer seg med tiden. Jeg tør snart ikke å gå ut i det hele tatt. 

Jeg har forstått at problemet jeg har ikke er så uvanlig, men fremdeles tør jeg ikke å ta det opp med legen min. Noen som har fått hjelp hos lege? Gikk det bra? Og er det så vanlig som man leser om? Jeg kjenner ikke noen med samme problem, ihvertfall ikke som snakker om det. 

Anonymkode: 0a5af...d86

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fastlege -> henvisning urolog -> operasjon -> blir bra

Anonymkode: bae17...271

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du må bare snakke med legen. Det er ikke noe å være flau over, å mye vanligere en man skulle tro. 

Anonymkode: 1d317...487

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du må selvfølgelig ta det opp med legen, det er et veldig vanlig problem og ingenting å være flau over. Hvis du ikke orker å snakke med fastlegen, så bestill time hos gynekolog som kan hjelpe deg. Og gjør knipeøvelser i mellomtiden. 

Anonymkode: b3221...916

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fastlege -> henvisning urolog -> operasjon -> blir bra

Anonymkode: bae17...271

Henvisning gynekolog - operasjon. Tar ca 20 min. Ofte i lokalbedøvelse. Dagkirurgisk. Nytt liv etterpå. 

Anonymkode: 8b608...e77

AnonymBruker
Skrevet

Snakk med legen! Det er ikke flaut ❤ 

I mellomtiden så burde du gjøre bekkenbunnsøvelser 😊

Anonymkode: a76b9...b3c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...