Gjest Gjest Skrevet 25. august 2005 #21 Del Skrevet 25. august 2005 De hadde Amadeus og Fidelio da jeg gikk høsten 2000, men det var totalt utdaterte versjoner i forhold til hva som faktisk ble brukt ute i arbeidslivet. Mange hoteller bruker ikke Fidelio i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shine21 Skrevet 25. august 2005 Forfatter #22 Del Skrevet 25. august 2005 jøss...hmmm.....dette høres jo ikke noe greit ut... åssen var selve undervisningen? mye oppgaver som må preseneres foran klassen o.l? eller skriftlige oppgaver som leveres inn til lærer?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2005 #23 Del Skrevet 25. august 2005 Så vidt jeg husker så hadde vi en hovedoppgave som skulle leveres inn. Ellers gikk det veldig mye på samtaler og rollespill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trolletrine Skrevet 26. august 2005 #24 Del Skrevet 26. august 2005 Joda,vi hadde "kompetanse" på både Amadeus og alt sammen,vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shine21 Skrevet 26. august 2005 Forfatter #25 Del Skrevet 26. august 2005 Joda,vi hadde "kompetanse" på både Amadeus og alt sammen,vi ← ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trolletrine Skrevet 26. august 2005 #26 Del Skrevet 26. august 2005 Sorry,får ikke til å sitere hva du eller andre har skrevet.Men det var bare et svar til det du svarte om at vi ikke hadde Amadeus osv på NA den gang jeg gikk der.Men det hadde vi altså.Men poenget er at det hjalp lite.Du må selvfølgelig gjøre deg opp en mening selv,men jeg tror det kan bli en dyrekjøpt erfaring,dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shine21 Skrevet 26. august 2005 Forfatter #27 Del Skrevet 26. august 2005 ok....men har jo hørt om endel som får jobb... selvom mange sikkert ikke får. men er jo ingen utdanning som gir sikker jobb.... såh..men tusen takk for svar til alle uansett:) jeg får bare se d ann litt...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trolletrine Skrevet 26. august 2005 #28 Del Skrevet 26. august 2005 Hvem har sagt at de får jobb etter utdanningen da?Lærerne på NA var ihvertfall UTROLIG flinke til å skryte av seg selv og utdanningen...... Er ganske sikker på at du har større sjanse på en jobb i reiselivet hvis du f.eks jobber utenlands et par år som reiseleder osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shine21 Skrevet 26. august 2005 Forfatter #29 Del Skrevet 26. august 2005 hehe, men nå har ikke jeg så mye utdannelse, så er d som er greia her..har ikke så mange muligheter... Men takk for rådet, jeg skal tenke litt på det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2005 #30 Del Skrevet 26. august 2005 En reiselederjobb får du vel uten å ha noe særlig utdannelse, men det er jo ikke sikkert det er den retningen du vil. Jeg kan desverre heller ikke anbefale Næringsakademiet, så om du har muligheten til å snakke med tidligere elever om deres erfaringer så ville jeg absolutt ha gjort det før jeg begynte. Det er sant at ingen utdannelse gir deg garanti for jobb, men jeg finner det litt betenkelig at så mange folk fra så mange forskjellige steder har negativ erfaring med NA. Man betaler tross alt en god del for å gå der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shine21 Skrevet 26. august 2005 Forfatter #31 Del Skrevet 26. august 2005 jepp er enig... neij men man bør vel ha genrell studiekompetanse...jeg har ikke dEt engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trolletrine Skrevet 26. august 2005 #32 Del Skrevet 26. august 2005 Skaff deg en sydenkatalog,-bakerst i katalogen pleier det å stå opplysninger om reiselederjobber.Kvalifikasjonene du trenger er ikke mer enn godt humør,ansvarsbevissthet osv. Er som regel slik erfaring folk i reiselivet har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå