AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #1 Skrevet 13. mars 2021 Hei. Jeg er i slutten av 30-årene og kunne godt tenke meg å forsiktig prøve litt Botox. Jeg har egentlig ikke behov/ønske om større lepper, så Restylane er ikke så aktuelt i mitt tilfelle. Jeg spiller et blåseinstrument på hobbybasis, men jeg er redd for at ved å prøve Botox så vil jeg miste muskelkontrollen i ansiktet som jeg trenger for å spille (bra). Noen som har erfaring med Botox/andre fillers og blåseinstrumenter? 😅 Anonymkode: 5b293...cbb
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #2 Skrevet 13. mars 2021 Har ikke vært noe problem. Spiller fløyte. Anonymkode: 6bf65...4e4 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #3 Skrevet 13. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har ikke vært noe problem. Spiller fløyte. Anonymkode: 6bf65...4e4 Takk for svar! Hva har du gjort og merker du ingen forskjell? Anonymkode: 5b293...cbb
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #4 Skrevet 13. mars 2021 Fillers i leppene er stygt, men helt ok om man ønsker å se ut som en badeand. En ting er nå at unge jenter gjør dette, men at en voksen dame ønsker seg selv så vondt. Tro meg, det ser ikke naturlig eller fint ut med fillers. Anonymkode: 9b611...644 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå