AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #1 Skrevet 13. mars 2021 Har begynt å gå i terapi! Legene tror det er A typisk spiseforstyrrelse. Fortalte at kjæresten min må komme og hente meg når det står på som verst. Legen mener det var pga for lange turer svimmelheten kommer. Kanskje smerter i beina pga lange turer. Stopper opp når svimmel. Alt bare går rundt for meg. Skulle vise legitimasjon på apoteket og skalv så det var vanskelig å holde korte fremme. Forsvinner et par minutter så klemmer hånda i døra osv.. oppfører meg klossete på grunn av svimmelhet. Folk ler av hvor vimsete det går an å være. Fått resept på postafen for svimmelhet. Vanskelig å prate når svimmel. Brukt smertestillende for mye vondt i hoftebein osv.. prøvd melatonin, vallergan, atrix, zopiclone uten noe god efekt. Brukt telfast for Kløe og brennende følse i hele kroppen uten noe efekt. Kanskje det er utmattelse? Besvimte i skogen for ikke så lenge siden om kvelden. Ble desorientert og redd når våknet og fant så vidt veien tilbake. Kom hjem 23:00. Det er vanskelig å henge med i samtaler, lese, se på tv, lage mat, være med venner og familie, sove, høre på podcast osv... kan ikke være så mye hjemme for sliter spesielt med hudplager i leiligheten. Lurer på om det er hunden min? Sjekket meg før kjøpte han og da var alt bra. Nå må jeg ha det så rent som mulig hjemme for å ikke reagere. Lufter hele tiden slik at samboeren min blir nesten forkjøla. Kjæresten må ha bevis for å eventuelt gjøre noe med allergien min. Får time hos hudlege og skal ta prikk test. Skal ta EKG for har hatt vondt i hjerte til tider, startet fra 12 års alderen. Sliter også med å puste til tider og har så trykk på brystet. Kronisk vondt i hals, rygg, mage og litt kjeve. Veier 51 kg 163 høy. Spiser 3-4 måltider. Kanskje vil hjerte stanse i fremtiden for tror det kan være genetisk hjerteinfarkt. Kanskje noe lignende aterosklerose? Blir lei meg for klarer ikke å jobbe, studere på grunn av kronisk svimmel Anonymkode: 68c8e...15c
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #2 Skrevet 13. mars 2021 Hvor gammel er du? Har du veid det samme lenge? Anonymkode: fd421...ea6
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #3 Skrevet 13. mars 2021 27 år. Har gått opp og ned i vekt siden 16 år. Holdt meg rundt 51 kg. Anonymkode: 68c8e...15c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå