Gjest Berit89 Skrevet 13. mars 2021 #1 Del Skrevet 13. mars 2021 (endret) Hjelpes. Skal strikke min første genser, strikket Høyre side på bakstykket hvor det sto fell av skuldererm. Trodde jeg gjorde det riktig, men nå mangler jeg jo «tråden» til Venstre side og resten av strikketøyet😅 noen som har gode tips til å hjelpe meg ut av floka? Legger ved bilde for å forklare ytterligere. Endret 13. mars 2021 av Berit89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #2 Del Skrevet 13. mars 2021 Da bare starter du med en ny tråd!? Anonymkode: 0c172...fd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #3 Del Skrevet 13. mars 2021 Bare start med ny tråd på andre siden 😛 Anonymkode: b9ef4...888 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Føsleguri Skrevet 13. mars 2021 #4 Del Skrevet 13. mars 2021 Det blir alltid slik - du må begynne med ny tråd på den andre skulderen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berit89 Skrevet 13. mars 2021 #5 Del Skrevet 13. mars 2021 Tusen takk for svar. Har aldri strikket før, så dette var fint å høre :)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå