AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #1 Skrevet 13. mars 2021 Jeg er så sliten at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Noen tips? Må vel krype til korset og be om hjelp i dag? Men sitter langt inne.. Vil jo klare alt selv. Jeg har ikke noe overskudd.. Er alene med barnet mitt. Måtte bare få det ut.. Anonymkode: e6fa3...881
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #2 Skrevet 13. mars 2021 Be om hjelp, det er lov Anonymkode: 30cd5...927
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #4 Skrevet 13. mars 2021 Cleo88 skrev (1 minutt siden): Hm? Kan du be noen avlaste deg for et par timer i dag? Hvor er pappaen? Om du ikke har han, familie og venner rundt deg, så vet du kanskje om en annen mamma fra bhg eller lignende som virker ok? Jeg ville hjulpet en annen mor i bhg ANY DAY (bortsett fra når jeg er ødelagt selv da). Spør om en play-date? Hvor gammelt er barnet? Takk. ❤️ Pappaen er reisearbeider. Familien hjelper ikke til så mye. Men kan jo spørre likevel da.. Skader vel egentlig ikke. Er for sliten for play-date som jeg må være med på, i alle fall. Så hyggelig du hadde gjort det, det hadde jeg også, men alle vil visst klare seg selv. Jeg hadde gjerne byttet litt, men de andre er to foreldre hele tiden, så da bytter de bare seg i mellom... Anonymkode: e6fa3...881
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #6 Skrevet 13. mars 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg er så sliten at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Noen tips? Må vel krype til korset og be om hjelp i dag? Men sitter langt inne.. Vil jo klare alt selv. Jeg har ikke noe overskudd.. Er alene med barnet mitt. Måtte bare få det ut.. Anonymkode: e6fa3...881 Hvorfor er du så sliten? Anonymkode: 6667b...9cd
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #7 Skrevet 13. mars 2021 Cleo88 skrev (7 minutter siden): Må du være med da? Kommer an på hvor gammelt barnet er. Er du sliten fordi du i praksis er aleneforelder eller pga andre ting? Om du ikke får noen til å ta barnet med ut for et par timer , så dør ikke barnet av om det blir en litt passiv lørdag. Film? Du kan ikke slappe av på samme måte men hvis du rullerer på leker/aktiviterer som står fremme ent imes tid om gangen, så kan det være nok spenning til at barnet leker selv? Hvis du ER HELT på felgen, så går ikke dette, men hvis du klarer finne et ørlite gnist av tiltak i deg, så er det å dra på tur, gå til skogen e.l. et eventyr som får dagen til å gå... Det jar jeg tenkte til å gjøre i dag med mine... Takk. ❤️ Ja, har ikke vært alene hos andre med barn ennå, nei. 😊 Vet jo at å være ute kan gi mer energi, men nå er det melkesyre fra start, liksom. 🙉 Er ikke sliten pga. barnet mitt egentlig, nei. 😊 Pga. underskudd på søvn, vanskeligheter for å si nei, utfordringer i familien, ny jobb, angst osv. osv. Barnet er gleden. ❤️ Men vil gjerne ha mer overskudd. Så skal nok en gang forsøke å ta bedre vare på meg selv, altså. Er bare så veldig mye på en gang nå. 😊 Anonymkode: e6fa3...881
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå