Gå til innhold

3 uker siden brudd ok med ny date?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dama slo opp for 3 uker siden. Bruddet var mindre pent, hvor jeg så en side av henne jeg aldri før har sett. Hun brukte ekstremt stygge og vonde ord om meg, forstår det var hennes måte å beskytte seg selv på. For meg ble det helt over den dagen, men er det for tidlig å gå på date med ei ny ei? En del av meg tenker det er respektløst mtp hva jeg og ex-dama hadde, men den andre delen sier at jeg ikke skylder henne noe. 

Er 3 uker for tidlig? 

Anonymkode: 046d7...de9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Joey Tribbiani sier «half hour», så ikke stress 😁

Anonymkode: 0083b...dd7

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Du Veit dette bedre enn oss, det finnes ingen regel. 

Og hvordan tror du at hun skulle få vite om dette uansett?  Om det er helt slutt så er det jo helt slutt.. 

Anonymkode: a413f...467

AnonymBruker
Skrevet

Kjør på! Du er singel, fri og frank, og skylder ingen noenting.

Anonymkode: d40fa...7df

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er du mentalt klar for ny date, så kjør på! Er du ikke klar så vent av hensyn til deg selv og den du evt skal date, ikke av hensyn til ex'en.

Tar da utgangspunkt i at du kommer fra et kjæresteforhold uten barn.

Anonymkode: 84243...8ef

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg datet på nytt samme dag som jeg slo opp. Litt senere på dagen.

Anonymkode: c4f9a...b71

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar folkens! Vet ikke hvorfor jeg skulle føle på dårlig samvittighet, hun dumpa meg - jeg skylder ikke henne noe som helst.

Blir date i kveld! 😁

Ts

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge bruddet er bearbeidet ser jeg ikke problemet. Men vennligst ikke la en masse issues gå utover en ny date, har vært på andre siden flere ganger og det er slitsomt. Kvinner er generelt flinkere til å bearbeide før de hopper inn i noe nytt, hos menn kan smellen komme senere fordi de bare dytter følelsene under teppet. Respektløst er det ikke, og du gjør ingenting galt da du er singel :) 

Anonymkode: b50c2...902

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig. Ikke gjør det. Date for å inngå i nytt forhold altså. Morro skal du selvfølgelig kunne ha, men du er så absolutt ikke klar for noe nytt forhold med ny person nå.

Anonymkode: 2e851...63d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Dama slo opp for 3 uker siden. Bruddet var mindre pent, hvor jeg så en side av henne jeg aldri før har sett. Hun brukte ekstremt stygge og vonde ord om meg, forstår det var hennes måte å beskytte seg selv på. For meg ble det helt over den dagen, men er det for tidlig å gå på date med ei ny ei? En del av meg tenker det er respektløst mtp hva jeg og ex-dama hadde, men den andre delen sier at jeg ikke skylder henne noe. 

Er 3 uker for tidlig? 

Vil ikke si det er for tidlig. Du kunne ha daten allerede minuttet hun slo opp. Motsatt ville jeg følt det var respektløs. 

Anonymkode: eb046...ac8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på date samme kveld etter 20+ års ekteskap, fungerte helt utmerket.

M49

Anonymkode: e18e7...9b3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du skylder ikke henne noe, men det kan hende det er lurt å vente for din egen del for at du skal få tatt det litt innover deg og tenkt litt over det. Om du føler deg ferdigtenkt, så er det jo bare å kjøre på.

Anonymkode: 0188b...855

Skrevet

Næh, når det er slutt så er det slutt. 3 uker er plenty. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...