AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #1 Skrevet 12. mars 2021 Har en jeg har datet tre-fire ganger. Jeg har vært tydelig på at jeg ikke vil inn i noe forhold. Han ønsker noe mer virker det som. Jeg vet jeg bør kutte før noen blir såret, men syns det er vanskelig. Liker ham veldig godt, personlighet, verdier og sånn, men ting jeg ikke liker og (kropp og helse og sånn).... Vi har hatt sex og den delen har absolutt potensiale 🙃 Jeg klarer ikke gi like mye av meg selv som han gjør, så synes det er vondt. Kjenner ingen kriblinger for å si det sånn. Hva kan jeg si/gjøre? Kan denne kriblingen komme etter hvert? Anonymkode: aba69...9c6
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #2 Skrevet 12. mars 2021 Din intuisjon/magefølelse sier nei. Fornuften sier prøv. Lytt til først nevnte Anonymkode: f50e8...400 1
Antiviruset Skrevet 13. mars 2021 #5 Skrevet 13. mars 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Har en jeg har datet tre-fire ganger. Jeg har vært tydelig på at jeg ikke vil inn i noe forhold. Han ønsker noe mer virker det som. Jeg vet jeg bør kutte før noen blir såret, men syns det er vanskelig. Liker ham veldig godt, personlighet, verdier og sånn, men ting jeg ikke liker og (kropp og helse og sånn).... Vi har hatt sex og den delen har absolutt potensiale 🙃 Jeg klarer ikke gi like mye av meg selv som han gjør, så synes det er vondt. Kjenner ingen kriblinger for å si det sånn. Hva kan jeg si/gjøre? Kan denne kriblingen komme etter hvert? Anonymkode: aba69...9c6 For det første er du jo ikke ute etter noe forhold, så da dater du bare for å få sex. Har du vært åpen på dette fra dag en? Ellers er du ikke annet en en drittsekk. For meg høres det ut som du ikke er et forholdsmateriale i det hele tatt. Det bør du kommunisere til vedkommende med en gang. Han har følelser og nå leker du med han. Nei følelser kommer ikke bare slik uten videre. Enten er de der eller så er de ikke der. Forelskelse er oppskrytt! Er det kjemi der mellom dere er det og elske og være glad i en viljeshandling. Følelser er flyktige som kommer og går. Elske velger man og gjøre, noe som veldig få forstår faktisk. Du har ikke den viljen i deg etter det du skriver, derfor kommer det aldri til og gå heller. Slipp han fri, og la han finne en kvinne som har det i seg.
Tor P Skrevet 13. mars 2021 #6 Skrevet 13. mars 2021 Et kontrollspørsmål jeg har brukt når jeg har vært usikker: Hvilken vei går trenden? Føles det litt riktigere for hver date? Eller føles det litt mindre riktig for hver date? Er det sistnevnte så vet du nok egentlig svaret...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå