Gå til innhold

Ett år siden Norge stenge ned,

Anbefalte innlegg

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Hvor var du da Norge stengte ned?

Jeg kjørte bil og hørte det og radioen. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lå hjemme syk med det som skulle vise seg å være Covid-19. 

• Liker 2
Skrevet

Da var vi på vei for å hente guttungen, for vi skulle kjøre å handle, så når vi hørte det skulle stenge ned løp jeg innom skolen og tok med meg alle bøkene hans. Da var han litt snurten for ingen av de andre hadde fått med seg bøkene. 😄 

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk noro-viruset litt under en uke før, så da var jeg hjemme og selv-isolert for å bli frisk av det når alt stengte ned den torsdagen..

Skrevet

Var på jobb

• Liker 1
Skrevet

Jeg var på post i butikk og hadde akkurat begynt å bli bedre av en ekstremt nasty luftveisinfeksjon jeg fikk i London måneden før.

• Liker 1
Skrevet

Jeg satt i bilen å ventet på samboer. Leste det i avisa, og da skrudde jeg på radioen for å høre på direkte nyhetssending.

Skrevet

Jeg var på jobb. Vi hadde i en periode fått beskjed om å ta med pc hjem hver kveld, så ledelsen var nok i beredskap. Selv tok jeg alt med knusende ro, handlet ikke inn noe den kvelden og morgenen etter fikk vi mail om hjemmekontor. Syntes det var helt supert 😄

Skrevet (endret)
Example skrev (3 timer siden):

Lå hjemme syk med det som skulle vise seg å være Covid-19. 

Hvordan artet det seg?

Vet om kun en som har hatt viruset siden det kom og vedkommende  merket overhode ingen ting. Testingen ble gjort pga at andre i et reisefølge hadde fått påvist smitten.

Endret av Justlooking
Tillegg
Skrevet
9 hours ago, Catalina Culès said:

Hvor var du da Norge stengte ned?

Jeg kjørte bil og hørte det og radioen. 

Hehe, her så vi hva som kom de siste to ukene før nedstengningen så kjøpte man inn det man trenger av mat, antibac, hansker og div.  Kjørte bil til jobb de siste dagene (normalt kollektiv) og jobbet hjemme for første gang den dagen nedstengningen ble annonsert.  Jeg satt vel i et videomøte under den konferansen så den fikk jeg ikke med meg. 

• Opprett ny...