AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #1 Skrevet 12. mars 2021 Noen som opplever dårlig effekt av Cytotek? Livredd for at det blir utskrapning i morgen siden 10 tabletter ila dagen (på sykehus) ikke har funket optimalt 😔 Kan man be om man avventer noen dager,for å se om det kommer naturlig allikevel? Anonymkode: 76f82...0b7
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #2 Skrevet 12. mars 2021 Så trist at du har mistet💔Har vært gjennom MA selv, måtte ha 2 runder med Cytotek uten resultat. Så fikk jeg til slutt, på dag 5, uten at noe skjedde en pille jeg skulle svelge, Myfogyne tror jeg den het. Den skulle hjelpe til å sette i gang prosessen. Dagen etter aborterte jeg. Glad jeg slapp utskrapning når jeg tenker på det nå, men det var jævlig når det sto på. Mest psykisk, fikk god hjelp av smertestillende tabletter. Sender deg en god klem❤ Anonymkode: 39a0d...8ba
Neutral90 Skrevet 12. mars 2021 #3 Skrevet 12. mars 2021 Her hjalp også mifegyne stort, det gjorde at alt slapp lettere. I tilfelle du ikke har fått den er det et godt tips ❤️
Amatariel Skrevet 12. mars 2021 #4 Skrevet 12. mars 2021 Har du ikke blødd noe? Hva sier de på sykehuset da? Jeg tok Cytetec og syns jeg blødde såå lite, så ikke noe klumper eller noe. Så jeg var bombesikker på at jeg måtte ha utskraping. Men UL-sjekk to dager etterpå viste at alt var ute likevel. Ble veldig overrasket. Men har hørt om mange som har hat utskraping, og det er ikke så ille som det høres ut som. Bare litt rens inni der for å få ut alt. Du trenger ikke være redd for det, bare vær glad for å bli ferdig med det så du kan legge det bak deg
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #5 Skrevet 12. mars 2021 Amatariel skrev (3 minutter siden): Har du ikke blødd noe? Hva sier de på sykehuset da? Jeg tok Cytetec og syns jeg blødde såå lite, så ikke noe klumper eller noe. Så jeg var bombesikker på at jeg måtte ha utskraping. Men UL-sjekk to dager etterpå viste at alt var ute likevel. Ble veldig overrasket. Men har hørt om mange som har hat utskraping, og det er ikke så ille som det høres ut som. Bare litt rens inni der for å få ut alt. Du trenger ikke være redd for det, bare vær glad for å bli ferdig med det så du kan legge det bak deg Jo det blør som bare det, men de sjekker hva som kommer og det er kun koagulert blod foreløpig😔 de forsyner meg bare med flere tabletter, kjenner jeg er utslitt med å ha hatt magesmerter hele dagen 🙄 Såpass... Da er det håp 🤞 Blir veldig dårlig av narkoser, blir liggende en uke.. Så har virkelig ikke lyst på det ooom de kan gi meg en dag eller to ekstra 😅🙈 Anonymkode: 76f82...0b7
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #6 Skrevet 12. mars 2021 Neutral90 skrev (8 minutter siden): Her hjalp også mifegyne stort, det gjorde at alt slapp lettere. I tilfelle du ikke har fått den er det et godt tips ❤️ Tusen takk for tips... Skal nevne det for legen i kveld.. Absolutt verdt å prøve 🤞 Anonymkode: 76f82...0b7
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #7 Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Så trist at du har mistet💔Har vært gjennom MA selv, måtte ha 2 runder med Cytotek uten resultat. Så fikk jeg til slutt, på dag 5, uten at noe skjedde en pille jeg skulle svelge, Myfogyne tror jeg den het. Den skulle hjelpe til å sette i gang prosessen. Dagen etter aborterte jeg. Glad jeg slapp utskrapning når jeg tenker på det nå, men det var jævlig når det sto på. Mest psykisk, fikk god hjelp av smertestillende tabletter. Sender deg en god klem❤ Anonymkode: 39a0d...8ba Takk 💖 ikke sant... Så lurt at jeg spurte her, skal høre med legen når hun kommer på kveldsvisitten om å få prøve den du nevner😊 Anonymkode: 76f82...0b7
Lorieen Skrevet 12. mars 2021 #8 Skrevet 12. mars 2021 Jeg fikk mifegyne på sykehuset dagen før jeg skulle sette cytotec. Hvis du ikke har fått det, bør de gi deg det. Det gjør at graviditeten slipper lettere. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #9 Skrevet 12. mars 2021 Lorieen skrev (24 minutter siden): Jeg fikk mifegyne på sykehuset dagen før jeg skulle sette cytotec. Hvis du ikke har fått det, bør de gi deg det. Det gjør at graviditeten slipper lettere. Takk for svar 💖Ifølge jordmor fikk jeg denne for to dager siden når MA ble oppdaget. Har fått tablett nr 12 nå med Cytotek.. Håper håper håper den lille gir slipp slik at jeg kan dra hjem i morgen uten operasjon 💙 Anonymkode: 76f82...0b7
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #10 Skrevet 12. mars 2021 Har opplevd det to ganger. Fikk både Cytotec og Mifogyne, men begge endte med utskraping. Andre gang sa de alt var kommet etter tablettene, men flere måneder etter så var det tilbake på operasjonsbenken gitt😩 Det har gått helt fint begge gangene da. Krysser fingrene for at du slipper. Anonymkode: 277d1...8c8
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #11 Skrevet 12. mars 2021 45 minutter siden, AnonymBruker said: Har opplevd det to ganger. Fikk både Cytotec og Mifogyne, men begge endte med utskraping. Andre gang sa de alt var kommet etter tablettene, men flere måneder etter så var det tilbake på operasjonsbenken gitt😩 Det har gått helt fint begge gangene da. Krysser fingrene for at du slipper. Anonymkode: 277d1...8c8 Hadde du noen symptomer på inkomplett abort? Fikk du mensen som vanlig i mellomtiden? Anonymkode: 349d1...9e2
annelis Skrevet 13. mars 2021 #12 Skrevet 13. mars 2021 5 hours ago, AnonymBruker said: Noen som opplever dårlig effekt av Cytotek? Livredd for at det blir utskrapning i morgen siden 10 tabletter ila dagen (på sykehus) ikke har funket optimalt 😔 Kan man be om man avventer noen dager,for å se om det kommer naturlig allikevel? Anonymkode: 76f82...0b7 Jeg måtte ta 14 tb før det starte å virke
annelis Skrevet 13. mars 2021 #13 Skrevet 13. mars 2021 5 hours ago, AnonymBruker said: Jo det blør som bare det, men de sjekker hva som kommer og det er kun koagulert blod foreløpig😔 de forsyner meg bare med flere tabletter, kjenner jeg er utslitt med å ha hatt magesmerter hele dagen 🙄 Såpass... Da er det håp 🤞 Blir veldig dårlig av narkoser, blir liggende en uke.. Så har virkelig ikke lyst på det ooom de kan gi meg en dag eller to ekstra 😅🙈 Anonymkode: 76f82...0b7 Stakkars! Jeg hadde nesten ingen smerte i magen, bare litt rier i ryggen som minnet meg om første fødsel. Så nesten ingen blødning. Håper det gikk bra for din del og du kommer deg raskt.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #14 Skrevet 13. mars 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hadde du noen symptomer på inkomplett abort? Fikk du mensen som vanlig i mellomtiden? Anonymkode: 349d1...9e2 Jeg fikk brått PMS, noe jeg ikke var kjent med tidligere. I tillegg til murringer og litt småblødninger ja rundt mens (var ikke uvanlig) her og der, men ingenting som fikk meg litt å mistenke det nei. Anonymkode: 277d1...8c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå