AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #1 Skrevet 12. mars 2021 Fra NRK artikkel: Sitat Mens hun tar siste bit av lunsjen, kjenner hun stresset komme. Hun har det hyggelig med mannen som sitter foran henne, men har gått på en klassisk dobbeltbooking. Klokka tikker. Hun må snart stikke for å rekke date nummer to. Jeg har ikke vært den som har vært mest aktiv med dating, og ikke gjort det selv. Så lurer på fra dere som kanskje er mer erfarne i gamet, er det normalt å date flere på en og samme dag? Anonymkode: 96989...42c
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #2 Skrevet 12. mars 2021 Kunne ikke falle meg inn å gjøre det nei. Har nok hendt en gang at jeg har endt opp med 2 førstedater på samme uke, men da har det jo vært mulig å avlyse den siste hvis jeg skulle ønske å møte han første flere ganger. Anonymkode: 237f4...c9e
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #3 Skrevet 12. mars 2021 Er erfaren i gamet men aldri gjort det, ser ikke på det å treffe en mann som å få jobb. Dating handler om mennesker, ikke en vare eller tjeneste Anonymkode: d856c...262
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå