AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #1 Skrevet 12. mars 2021 Jeg lurer på når man kan begynne å tygge ordentlig. Fikk beskjed om å spise flytende de første 6 ukene, og etter det begynne å tygge sakte. Men når jeg leser på nett, så står det at man IKKE kan begynne å tygge på vanlig hard mat før etter 3 mnd. Hva er deres erfaring? Anonymkode: 892ab...88f
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #2 Skrevet 12. mars 2021 Er forskjell på hva en «kjeveoperasjon» er. Jeg kunne spise hva jeg ville rett etter, ikke at jeg hadde lyst til å tygge hard på noe, men fikk lov til å spise hva jeg ville. Jeg hadde operasjon på øvre kjeven. Den ble sagd av og flyttet på, skrudd fast med plater og skruer. Var ingen fare med at jeg kunne ødelegge noe sa de. Anonymkode: fa97d...ece
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #3 Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er forskjell på hva en «kjeveoperasjon» er. Jeg kunne spise hva jeg ville rett etter, ikke at jeg hadde lyst til å tygge hard på noe, men fikk lov til å spise hva jeg ville. Jeg hadde operasjon på øvre kjeven. Den ble sagd av og flyttet på, skrudd fast med plater og skruer. Var ingen fare med at jeg kunne ødelegge noe sa de. Anonymkode: fa97d...ece Jeg får ikke lov til å tygge før om 6-8 uker. Men fikk beskjed at maten ikke måtte være for «hard». Har tatt operasjon i underkjeven. Anonymkode: 892ab...88f
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #4 Skrevet 12. mars 2021 Opererte både over- og underkjeve. Fikk inn plater og skruer. Fikk spise flytende første 6 ukene, deretter spise det jeg ville til smertegrensen. Man klarer ikke ødelegge noe ved spising. Er kun smertene som begrenser Anonymkode: 65331...767
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå