Gå til innhold

Sannsynlighet for å ha blitt smittet?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde nærkontakt med smittet person på mandag,  begge brukte munnbind å sprit. Testet meg onsdag kveld men foreløpig ikke fått svar, kjenner meg kanskje bittelitt snørret men ikke mer. Hva er sannsynligheten for at jeg er smittet å får det noen konsekvenser for jobb når jeg ikke vært der siden onsdag ettermiddag?  Jobber i svær matbutikk 🙈

Anonymkode: 082d1...dde

Videoannonse
Annonse
Gjest Lasox
Skrevet (endret)

Skjønner at du blir nervøs siden du jobber i matbutikk, men det blir bare ren gjetting fra de som er på KG. Ikke noe vits å gi falsk trygghet ved å for et eksempel si at du ikke er smittet av folk som er benektere til covid-19 eller som ikke har kunnskap om prøven din. Du får bare smøre deg litt med tålmodighet så får du vel svaret iløpet av de nærmeste dagene. Noen kommuner har et høyt trykk på smittesporing nå. Så det kan ta litt lengre tid enn vanlig. For et eksempel er jo Ringerike blant annet nær kollaps.

Krysser fingrende for at du slipper unna. Inntil videre så bør du holde deg i isolasjon og bestille mat fra kolonial.no slik at du unngår nærkontakt til andre personer i matbutikken.

Endret av Lasox

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...