Gå til innhold

6 dager til avreise


Flo*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

icon_lol.gificon_lol.gificon_lol.gif

HURRA!!!

Gleder meg zkikkelig, hmmmmm, palmezuz, bølgebruz...kokkoznøtt...icon_smile.gificon_smile.gif...Hmmmmm det zkal jammen bli deilig!! icon_biggrin.gif

Reizezyyk 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jo ikke deilig ut i det hele tatt, det!

God tur, og husk å kose deg masse!

Bare pittelitt misunnelig 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei @lfa!

Blir du og med i kofferten? Kozli det da icon_lol.gif Håper bare vi ikke blir tatt i tollen, det er vizzt harde metoder de bruker I den Dominikanzke republix...icon_lol.gificon_lol.gif

Kanzkje vi blir der nede, for evig og alltid...icon_eek.gif....(Nei, du RaGnA..nå har du zett for mye zkrekk film igjen! icon_razz.gif )

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dropper huset og forblir i kofforten.... Eller kanskje jeg sniker meg ut og bor på den fine stranda noen dager... icon_biggrin.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*dunker i Tyren, du breier deg sånn!*...ooops.. ingens skulle vite at Tusenfryd ligger i Flos koffert...hysssjjj...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint, Tyren det hjalp! Lenge siden du har klippet tåneglene dine? Eller hva var det som skrapet sånn på leggen min?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oops, tror det var min skyld. Tenkte (siden det antagentlig ikke blir så mye bryllupsreise på meg) at jeg skulle bli med å se til at alle dyrene (og de andre da) har det bra. Tror det var noe av utstyret mitt som ikke var godt nok polstret.

Beklager, jeg skal samle meg litt mer.

Bedre?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat vært og tatt manikur med tanke på sånt, noen ganger er denne late Tyren litt føre var..... icon_smile.gif Ikke alltid like lett å tenke litt lengre frem med all pærebrusen og eknoen innabords...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...