Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg trenger litt råd, jeg datet en flott person i omkring 3 mnd. Fra starten var vi enig om å ta det pent, siden begge var blitt single ganske nylig. Vedkommen ga ofte utrykk for at han likte meg. Jeg har brent meg litt for mange ganger, så jeg var litt forsiktig i starten, for å beskytte meg selv. Da jeg følte meg mer trygg, turte jeg åpne opp mer og vise at jeg likte han...Men da endret alt seg, og han dumpet meg noen dager før vi skulle sees, med en ganske dårlig unnskyldning..Nå føler jeg meg som verdens dummeste person, og lurer på om at jeg ødela det fordi jeg var altfor redd og forsiktig☹️Noen som har opplevd lignede? 

Anonymkode: 96082...7f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må i hvert fall ikke føle deg dum. Åpne folk som tør å vise følelser er verdens beste og modigste folk. De som spiller spill, er de dumme... og de som blir avtent av en annen persons entusiasme er virkelig ikke noe å samle på!

Det er lett å tenke at "bare hvis.. ..så hadde alt kunnet være annerledes". Sannsynligvis stemmer ikke dette. Mannen det er snakk om her, var tydeligvis ikke klar for noe mer enn en lett og uavklart situasjon. Det er ikke din feil. 

Det beste du kan gjøre, er å ikke bryte deg selv ned, men avskrive og "avfølge" denne personen fullstendig og fokusere på framtiden i stedet. Du vil helt sikkert treffe en person som er klar for både et seriøst forhold som blir GIRA av deg og din åpenhet. Det er jo dette du må prøve å finne, en som er gira på deg, ikke en som er lunka til deg. 

Jeg har opplevd noe lignende, og vedkommende var plutselig ganske kjapt i et stabilt forhold med en annen etter å "dumpa" meg. Det gjorde skikkelig vondt. Men samtidig ser jeg at den han er blitt sammen med har en veldig ulik personlighet fra min, så det er logisk at han ikke ønsket noe sammen med meg da. Ulike folk ser etter ulike ting, og man kan ikke gjøre så mye annet en å fortsette å lete etter den som det gjensidig klaffer med. Man må finne hverandre, det må gå begge veier, naturlig. Å overbevise en motstående part om at man egentlig er rett for hverandre er som regel et dødfødt prosjekt. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han var bare ute etter sex, da du åpnet deg ble han stresset og stakk. Han holder sikkert på sånn med mange, så fort de viser følelser før de når senga er det kroken på døra.

Anonymkode: ea558...068

AnonymBruker
Skrevet

Du må ikke legge så mye i det. De første måndene blir man kjent, og det kan være mye som dukker opp som gjør at man finner ut at man kanskje ikke passer sammen likevel. Du taper ikke på å være forsiktig, men den andre personen ser heller ikke hvem du virkelig er før du åpner opp, så du kommer ikke utenom å gjøre akkurat det. Men det er vanskelig å si noe konkret her. Bare at det er en del av det hele. Man må våge for å vinne i kjærligheten. Og vi går alle på trynet noen ganger.

Anonymkode: 6c03a...1b5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Move on! Det kan være sårt å bli dumpa - men tenke sånn på det: Den riktige for deg er både riktig og KLAR. Så enkelt er det. Er ikke meant to be om vedkommende ikke vil ha deg av en eller annen grunn. Gå videre og ikke kast bort den verdifulle tiden din på en som ikke vil ha deg! 

Anonymkode: ac257...1ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...