Dia6lo Skrevet 12. mars 2021 #1 Skrevet 12. mars 2021 Hei! En ting jeg har ofte lurt på er hvorfor Korse (ene katta mi) aldri mjauer? Og da mener jeg aldri. Hun har vært sånn siden vi fikk henne når hun var 2år (5år nå). Hun mjauer KUN når hun har løpetid og selv da er hun ikke så pratsom. Men det hender da at hun jamrer på natten i håp om at en kjekk nabokatt skal høre henne. Hun er innekatt sammen med 2 andre hunner. Hun er litt sånn med "maling" også. Hun elsker kos men jeg må ta hodet helt inntil magen hennes for å høre noe. Men en skjelden gang høres hun ut som en motor. Jeg trodde så og si alle katter mjauet til slavene sine... Noen som har peiling på hvorfor hun er sånn? Sender med et bilde av Diktatorinna sjøl 🐈🐱 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #2 Skrevet 12. mars 2021 Jeg har ei som ikke lagde lyd før hun var rundt åtte. Hun mjauet med munnen, men kom ikke lyd ut. Aner ikke hvorfor. Nå er hun 13 og mjauer høyt hvis hun vil ha ting, men er mye sjeldnere enn andre katter jeg har hatt. Anonymkode: fe9cd...e2c
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #3 Skrevet 12. mars 2021 Hender av og til at noen katter er "stumme" . Vi hadde en som var stum mange år, den ble født hjemme, og en dag når han var voksen (3 år?) hørte vi en lyd , et høyt "MJAUUU". Alle i sjokk løp for å se hva som skjer, og der står gullet og stirrer på oss, etterfulgt av et litt lavere "Mjau...". Etter det begynte han å mjaue jevnlig. Har hatt andre katter som også mjauer ytterst sjeldent. Anonymkode: 7ce43...0f1
Dia6lo Skrevet 12. mars 2021 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2021 Akkurat ja...Syns liksom det er så rart at hun kun mjauer når hun har løpetid. Og da jamrer hun høyt. Jeg vet hun kan lage lyd og det høye lyder, men kun da somsagt. Har aldri sett at hu mjauer lydløst. Den andre pælsungen min Umulige Nala mjauer mye i løpet av dagen...Når hu vil ha mer våttfôr (har alltid tørrfôr tilgjengelig) og når hu vil leke osv. Åsså Millie da som er ei Calico katte hu skrur på motoren bare man ser på hu...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå