Gå til innhold

Kåt under mensen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Dama er ofte småvill når hun har mensen. Vi er begge to klare på at vi ikke skal kjøre brannbil, men når hun er så ivrig så får jeg også lyst. Men er det noe man må ta ekstra hensyn til rundt den tiden? Tenker å nevne det for henne, men vil helst vite hva jeg snakker om først.

Anonymkode: d2c51...aa6

Er det noen som har oral sex mens partner har mensen? Hvis noen har det, går det greit? Må man bare komme seg over "kneika"? Jeg vil gjerne høre om andre sine opplevelser/erfaringer

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Dama er ofte småvill når hun har mensen. Vi er begge to klare på at vi ikke skal kjøre brannbil, men når hun er så ivrig så får jeg også lyst. Men er det noe man må ta ekstra hensyn til rundt den tiden? Tenker å nevne det for henne, men vil helst vite hva jeg snakker om først.

Hvorfor er dere klare på det å ikke kjøre brannbil? Det er fantastisk. Kjør på med håndkle under.  Eller på baderomsgulvet 

Anonymkode: 6257e...a8e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei æsj.. holdte på og svime av og begynte og skjelve og fikk black out da jeg prøvde det ut.. skal aldri ha sex når jeg har mensen. Blir Heller ikke kåt av og ha mensen æsj. Blir bare kåt rundt eggløsning..verken jeg eller mannen min er så desperate at vi ikke klarer og vente til perioden er over.

Anonymkode: dabd1...ec3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det noen som har oral sex mens partner har mensen? Hvis noen har det, går det greit? Må man bare komme seg over "kneika"? Jeg vil gjerne høre om andre sine opplevelser/erfaringer

🤢🤮

• Liker 2
Skrevet (endret)
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor er dere klare på det å ikke kjøre brannbil? Det er fantastisk. Kjør på med håndkle under.  Eller på baderomsgulvet 

Fordi det er "ekkelt". Det var i hvert fall det vi begge fikk høre i tenårene og 20-årene. Så vi prøver å tenke litt annerledes nå og derfor spør jeg her. Kanskje det kan være noe nytt.

Endret av daemi
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei æsj.. holdte på og svime av og begynte og skjelve og fikk black out da jeg prøvde det ut.. skal aldri ha sex når jeg har mensen. Blir Heller ikke kåt av og ha mensen æsj. Blir bare kåt rundt eggløsning..verken jeg eller mannen min er så desperate at vi ikke klarer og vente til perioden er over.

Takk :) Jeg vil bare høre om hva andre tenker så takk for info :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
daemi skrev (18 minutter siden):

Fordi det er "ekkelt". Det var i hvert fall det vi begge fikk høre i tenårene og 20-årene. Så vi prøver å tenke litt annerledes nå og derfor spør jeg her. Kanskje det kan være noe nytt.

Jeg elsker det, mannen synes det er litt mye gris. Men deilig 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg elsker det, mannen synes det er litt mye gris. Men deilig 

Jeg ser for meg at vi menn kan være de som er mest skeptiske. Det er nettopp derfor jeg spør her.

• Liker 1
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Noen kåte blødere ikveld?

Anonymkode: 5c739...371

Skrevet

Ja, dessverre. Er helt forferdelig som singel.

Ps: velger selv å ikke ha sex som singel, har bare sex i forhold. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.3.2021 den 2.29):

Flere enn meg? Blir så utrolig kåt når jeg har mensen. Heldigvis en av de som har uken uten smerter.

Onanerer flere ganger hver dag denne uken. Blir kåt av å kjenne det våte bindet i trusa mi.

Anonymkode: 5c739...371

Hadde ei elskerinne som hadde det likedan. Artig i begynnelsen av tyve årene, men ikke særlig opphissende når du runder førti. 

Anonymkode: 2cde8...7bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...