Gå til innhold

Skarpe smerter i hofte.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I 1-2 tiden i dag fikk jeg noen sterke smerter i hofta på høyre side. Smertene virker ikke til å gå bort. Tvert imot føler jeg det har blitt verre. Har prøvd å tøye ut og jeg har prøvd å slappe av i sofaen. Smertene blir mere intense når jeg beveger på låret, spesielt sidelengs og når jeg belaster det.
Smerten kan samenlignes med den som kommer når man slår albuen eller kneet i et skarpt hjørne, med sånn bølgene smerte som stråler utover kroppen.

Har løftet noen kasser og stått og jobbet mesteparten av dagen. Ikke gjort noe uvanlig, og har jobbet i et forholdsvis rolig tempo. Tenker jeg har løftet noe feil eller noe slikt.

Tips til hva jeg kan gjøre med det?

Anonymkode: 11842...3b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan i perioder få akutte betennelser, bla i hofta. Det kjennes slik ut. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hatt det i tre år. Konstant. Men er pga revmatisme. Om det er betennelse eller verre må du sjekke med lege. Søk opp bursitt og se om det minner om det. 

Anonymkode: ff063...0ff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan være bursitt. Får sånne smerter da jeg har aktiv bursitt i skulderen

Anonymkode: abe60...561

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her, har ikke hovnet opp, men det gjør vondt når jeg klemmer på hofteommrådet. Det gjør vondt når jeg sitter, står og ligger, men mest vondt når jeg skal reise meg eller sette meg ned. Nå gjør det vondt i kneet også.

Har funnet en måte å gå som gjør mindre vondt, men trapper er en kjempestor utfordring, noe som er et problem da klærne mine er i kjelleren. 

Vurderer å bestille time til legen på mandag. Hva kan legen gjøre bortsett fra å si at jeg ikke bør belaste det?

hvis alt gjør vondt likevel så kan jeg vel fortsatt jobbe?

Anonymkode: 11842...3b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...