Gå til innhold

Jerntabeletter svimmel

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg fikk påvist jernmangel anemi for en stund siden og går på jerntabeletter. De siste 2-3 ukene har jeg vært skikkelig svimmel og hatt hode pine. Har noen opplevd det samme?

Anonymkode: e97ba...fab

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei, jeg fikk påvist jernmangel anemi for en stund siden og går på jerntabeletter. De siste 2-3 ukene har jeg vært skikkelig svimmel og hatt hode pine. Har noen opplevd det samme?

Anonymkode: e97ba...fab

Jeg var svimmel og hadde hodepine før jeg begynte på jerntabletter. 

Høres som du kanskje burde ta en telefon til legen, sjekke om tablettene funker/dosen er riktig? 

Anonymkode: 316b7...ac9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, her i huset fikk tenåringen påvist jernmangel og har mye hodepine, sliten og noe kvalm. Svimmelhet tror jeg også kan være vanlig.? Anbefaler å få i deg c vitaminer i tilegg, for bedring av jern opptaket. 

Anonymkode: 3ea26...425

AnonymBruker
Skrevet

Vanlige symptomer på jernmangel. Er nok det du merker når lagrene dine er lave. 

Anonymkode: 3cad5...1a9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte sist over 6 mnd med daglig inntak av 100 mg Niferex for å få opp jernlagrene til en OK normal. 

Prøvene viste ikke er kvekk endring før siste måneden. 

Anonymkode: 17b7d...de0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg brukte sist over 6 mnd med daglig inntak av 100 mg Niferex for å få opp jernlagrene til en OK normal. 

Prøvene viste ikke er kvekk endring før siste måneden. 

Anonymkode: 17b7d...de0

Du skal ikke ta blodprøve av jern før det er gått 10 dager, etter du er ferdig med tablettene. Ellers viser prøven feil.

Anonymkode: 34ecf...8b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...