AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #1 Skrevet 11. mars 2021 Jeg får vondt i venstre testikkelen ved lett berøring eller at den bare treffer buksa eller jeg legger beinet over osv.. den henger også ganske langt ned og bak og føles veldig løs iforhold til den andre. Disse smertene startet igår. Aner virkelig ikke hva det kan være. Virker nesten som at den har gått ut av sin plass G-19 Anonymkode: f08e6...3d8
Tiuren Skrevet 11. mars 2021 #3 Skrevet 11. mars 2021 Få det sjekka! Trolig ikke noe farlig, men om det skulle være noe alvorlig så vil du helst oppdage det tidlig. Jeg har flere bekjente som har fått testikkelkreft, jækla kjedelig men lite farlig om man tar aksjon i tide. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #4 Skrevet 11. mars 2021 Det der må du virkelig dra til legen med. Anonymkode: d2635...577
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #6 Skrevet 11. mars 2021 Dette bør du faktisk dra til legevakta med. Kan være testikkeltorsjon bla. Ikke noe du vil gå for lenge med. Anonymkode: 6a5d1...138
Gjest Kaiminator Skrevet 11. mars 2021 #7 Skrevet 11. mars 2021 14 minutter siden, AnonymBruker said: Anonymkode: 6ee5d...88c Jeg tenkte også quote denne. Få det skjekka NÅ om du vil beholde pungen.
Gjest Airman Skrevet 11. mars 2021 #8 Skrevet 11. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg får vondt i venstre testikkelen ved lett berøring eller at den bare treffer buksa eller jeg legger beinet over osv.. den henger også ganske langt ned og bak og føles veldig løs iforhold til den andre. Disse smertene startet igår. Aner virkelig ikke hva det kan være. Virker nesten som at den har gått ut av sin plass G-19 Anonymkode: f08e6...3d8 Mulig den høyre ikke senker seg, noe som ikke trenger være alvorlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå