GrådigAlgoritme Skrevet 11. mars 2021 #1 Skrevet 11. mars 2021 (endret) Flopp-vaksinen stanses inntil videre. Da kan vi vel ønske vekk en normal sommer/høst adjø med det samme. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/LnW7j4/fhi-stanser-bruk-av-astrazeneca-vaksinen Endret 11. mars 2021 av GrådigAlgoritme 3
Capt. Obvious Skrevet 11. mars 2021 #2 Skrevet 11. mars 2021 Ja, flere forsinkelser. Alt går som jeg trodde det vil gå - i dass. 1
GrådigAlgoritme Skrevet 11. mars 2021 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2021 (endret) I tillegg får ikke FHI svar fra J&J om hvor mange doser vi får og når de kommer - så ja, to dårlige nyheter på èn dag. Vi blir aldri å gå tilbake til normalen om det fortsetter slik. Alle skal på liv og død beskyttes fra dette forferdelige viruset, sikkert selv etter når risikogruppen er vaksinert. Jeg som er ung kan vel forvente å få vaksine (forhåpentligvis) innen jeg selv havner i risikogruppen. Helt sykt at befolkningen skal holdes som gissel i lockdown når hele vaksineringen er så fiasko. Dette skulle være gulroten som Erna veivet foran oss for at vi skulle gå tilbake til normalen. Når er det folk faktisk får nok og sier seg ferdig? Vi blir fortalt gang på gang at "vi må holde ut", "enden er nær", "vaksinering er vår vei" ut - så får vi dritt som dette servert. Nå er jeg kraftig lei av å "holde ut". Endret 11. mars 2021 av GrådigAlgoritme 1
Anbefalte innlegg