Gå til innhold

Tung i hodet av elektronisk musefelle??

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde mus her og kjøpte en victor musefelle som går på 4 aa batteri. Den sjokka musa til døde andre dagen og jeg er fornøyd, men jeg har hatt en rar følelse I hodet sidennjeg satte den på. Skrudde den av i går og følte meg noe bedre, så på igjen sent i kveld og nå kjenner jeg meg rar igjen. 

Er det mulig??

Musen blir "sjokka" av strømmen fra batteriet..

Anonymkode: c9aa7...951

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det burde ikke være mulig. Musefella gjør ingen ting når den ikke dreper mus. Om den hadde sendt stråling hele tiden ville batteriene blitt brukt opp på kort tid.

Anonymkode: 37259...9bd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men du klarer å sitte og skrive på en PC/mobil med internett? Du skjønner selv hvor idiotisk det virker? Alt stråler rundt deg, til og med DU stråler. 

Anonymkode: ae408...e58

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Til og med regnbuen har kraftigere stråling enn elektrisitet. 

Nei, dette er psykisk og sitter oppe i huet ditt.

Anonymkode: b6a7b...330

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De har noen feller man kan koble til WiFi-nettet og få melding i app hvis musa går i fella. Men om du har en sånn vet jeg ikke. Burde ikke være verre enn andre elektroniske dingser uansett. 

Anonymkode: eb84d...d49

AnonymBruker
Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

Er det mulig??

Både ja og nei. Det kan være en kondensator i fellen som lager pipelyd og du reagerer på det. Men det kan like gjerne være en pyskisk effekt i samme gate som nocebo ol. Det må eksperimenteres en del for å finne ut av, og kan bli vanskelig.

De er jo ikke så billige heller de fellene, så er ikke bare å kjøpe en ny? Skulle det være høyfrekvent kondensatorlyd vil det bli bedre med en ny felle, det er ikke helt uvanlig at kondensatorer går i stykker. Antar kondensator for å få opp spenningen nødvendig da 4x1,5V og realtivt lav amp trolig ikke er nok til å ta livet av musen

Anonymkode: c8983...021

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...