Gå til innhold

Operasjon av fremfall

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har veldig lyst til å operere meg pga fremfall.Har grad 1 på livmor og blære men grad 2 på rectocele. Sex er smertefult, mye kramper og smerter etter sex.

Det jeg stadig hører er at mange kvinner som opererer fremfallet sliter med smerter når det gjelder samleie. Synes det er vanskelig å bestemme meg om jeg bør operere meg eller ikke.Jeg ønsker ikke å fikse på noe og fortsatt ha masse smerter ved samleie eller mer enn det jeg har.

Noen med erfaring som har operert men også hatt en fin sexliv?

Anonymkode: 5bd32...40a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vil anbefale å sjekke Hypopressiv Trening (feks. hjemmesiden eller facebook) samtidig som du har kontakt med lege ang. problemet:)
Det har faktisk hjulpet meg enormt mye, samt noen venninner som sier de har fått stort utbytte av det samme:)

Hadde selv et lite fremfall, delte magemuskler og mye nedpress, men treningen gjorde meg mye friskere.

Anonymkode: 8b71f...2e6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Vil anbefale å sjekke Hypopressiv Trening (feks. hjemmesiden eller facebook) samtidig som du har kontakt med lege ang. problemet:)
Det har faktisk hjulpet meg enormt mye, samt noen venninner som sier de har fått stort utbytte av det samme:)

Hadde selv et lite fremfall, delte magemuskler og mye nedpress, men treningen gjorde meg mye friskere.

Takk!Hvor ofte på man utføre slike pusteøvelser for å få effekt?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Takk!Hvor ofte på man utføre slike pusteøvelser for å få effekt?

Sjekk fb-siden og snakk med hun som har laget det:-)
Man gjøre en serie med veldig enkle øvelser hver dag! Tar 15 min. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...