Gjest Trudelutt1 Skrevet 11. mars 2021 #1 Skrevet 11. mars 2021 Hei kjære kvinner på KG Jeg har noe jeg har lurt på i mange år og tenkte dette kanskje var stedet for å få tips. Nå er det ikke så alt for lenge til vi kan dra på oss badedraktene og bikiniene igjen (det er lov til å drømme hehe). MEN for slike damer som meg som har litt kraftig hårvekst nedentil så må jo litt trimming av prydbusken til for at greiner og blader skal stikke ut over alt. Bikinilinjene går greit, men det store problemet er altså mellom lårene, nær der rumpeballen starter, om jeg barberer med her så gir det 1 mnd intens kløe i ettertid. Har prøvd epilator (grusomt, aldri igjen!) og voksing. Voksing var litt bedre enn barbering, men følte ikke jeg fikk med alt. Hvordan gjør dere det??
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #2 Skrevet 11. mars 2021 Kjøp badetøy som dekker alt av hår. Altså ikke noen form for string. Anonymkode: cba3e...3f9 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #3 Skrevet 11. mars 2021 Jeg tar laser på klinikk. Har nesten ikke noe hårvekst igjen, og det som er igjen går veldig fint vekk med barberhøvel. Jeg slet mye med nupper, rødhet, kløe og inngrodde hår, uavhengig om det var voksing eller barbering. Nå har jeg ikke dette problemet lenger. Anonymkode: 2ed1c...cb4
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #4 Skrevet 11. mars 2021 Jeg bruker barberhøvel i bikinilinjen, og så stusser jeg med barbermaskin ellers så hårene er korte. Jeg går ikke i string-bikini da, helt normal truse-bikini. Så jeg trenger ikke gjøre noe mer, og det er det jeg trives med. Anonymkode: 4b3eb...00c
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #5 Skrevet 11. mars 2021 Kjøper alltid bikini med boksertruse da jeg synes den passer best til kroppsfasongen min også! Anonymkode: dccb1...375 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #6 Skrevet 11. mars 2021 Vokser kanten og mellom rumpeballene, og stusser musa med skjeggtrimmer. Anonymkode: 76218...179
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #7 Skrevet 11. mars 2021 Jeg har kjøpt en sånn hjemmelaser som ikke er ekte laser, men ipl. Google braun silk expert pro 5. Bra i tester og bra i bruk! Litt dyr, ca 3700, men verdt det! Anonymkode: d832a...0b8
Gjest Trudelutt1 Skrevet 11. mars 2021 #8 Skrevet 11. mars 2021 Takker for svar!! Jeg har aldri og kommer aldri i mitt liv til å bruke noe form for stringtruse nei hehe. Bruker for det meste badedrakt og kjøper de som dekker så mye som mulig, men har ikke funnet en badedrakt med shorts/bokserbein. Har et par ukeldige arr etter keisersnitt så er mest komfortabel med badedrakt, men eier en bikini også om det bare skal soles i korte perioder. 24 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tar laser på klinikk. Har nesten ikke noe hårvekst igjen, og det som er igjen går veldig fint vekk med barberhøvel. Jeg slet mye med nupper, rødhet, kløe og inngrodde hår, uavhengig om det var voksing eller barbering. Nå har jeg ikke dette problemet lenger. Anonymkode: 2ed1c...cb4 Hvor mange runder med laser trenger man i året og hva koster det?
Gjest Trudelutt1 Skrevet 11. mars 2021 #9 Skrevet 11. mars 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg har kjøpt en sånn hjemmelaser som ikke er ekte laser, men ipl. Google braun silk expert pro 5. Bra i tester og bra i bruk! Litt dyr, ca 3700, men verdt det! Anonymkode: d832a...0b8 Takk for tips!! Skal sjekke dette!
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #10 Skrevet 11. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har kjøpt en sånn hjemmelaser som ikke er ekte laser, men ipl. Google braun silk expert pro 5. Bra i tester og bra i bruk! Litt dyr, ca 3700, men verdt det! Anonymkode: d832a...0b8 Har du brukt den lenge? Erfaring? Anonymkode: 1a39c...70a
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #11 Skrevet 11. mars 2021 Trudelutt1 skrev (2 minutter siden): Takker for svar!! Jeg har aldri og kommer aldri i mitt liv til å bruke noe form for stringtruse nei hehe. Bruker for det meste badedrakt og kjøper de som dekker så mye som mulig, men har ikke funnet en badedrakt med shorts/bokserbein. Har et par ukeldige arr etter keisersnitt så er mest komfortabel med badedrakt, men eier en bikini også om det bare skal soles i korte perioder. Hvor mange runder med laser trenger man i året og hva koster det? De sier vel mellom 10-12 behandlinger, og deretter kun et par oppfriskninger i året ved behov. Hvor mye det koster avhenger av klinikk samt område. Jeg tar legger, armhuler og brasiliansk for ca 3000 kr per behandling. Jeg venter 8 uker mellom hver behandling. Jeg har gått et år til behandling nå. Siden forrige behandling har jeg egentlig ikke fjernet hår, og jeg har nesten ikke merket noe hårvekst. Det blir jo så klart ikke så dyrt om du kun tar bikinilinje. Men for meg er det så deilig å slippe all hårfjerning, og styret med nupper, kløe og inngrodde hår. Anonymkode: 2ed1c...cb4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå