AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #1 Skrevet 10. mars 2021 Og er det vanlig med temafester for voksne mennesker på 30+? Anonymkode: cbb98...0dd 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #2 Skrevet 10. mars 2021 Jeg vet det er ganske vanlig på fester i filmbransjen blant annet... Anonymkode: ea2ec...1c2 3
sicario Skrevet 10. mars 2021 #3 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Og er det vanlig med temafester for voksne mennesker på 30+? Anonymkode: cbb98...0dd Kokain er helt vanlig i langt flere "miljøer" en hos finanseliten. 5
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #4 Skrevet 10. mars 2021 Det er i alle fall funnet mye kokain fra avløpsrørene på vestkanten i Oslo. Anonymkode: 085a6...ea3 3
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #5 Skrevet 10. mars 2021 Hvert vanlig i alle miljøer jeg har hvert i. Ofte husmoren med perfekt hjem, fire barn og snill mann drar ei lisse eller to på en fest. Anonymkode: 582ca...f98 4
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #6 Skrevet 10. mars 2021 Alkohol er det som er skadeligst for fosteret å misbruke under en graviditet. Anonymkode: fca63...e9f
Gjest Tun Skrevet 10. mars 2021 #7 Skrevet 10. mars 2021 Jeg bor på Oslo vest og har knapt tatt et glass vin. Drikker særdeles lite alkohol og narko rører jeg ikke. Tilhører ikke de kretsene heller.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #8 Skrevet 10. mars 2021 Ja, har da jaggu vært borti både horer og kola i finans-/ shippingmiljøet - men, så er jo også horer & kola vanlig blant arbeidsledige håndverkere på østkanten. Det er overalt - særlig horer! Har tatt med fruen på noen jobbturer opp igjennom. B.la. Russland/Midtøsten/Asia - så snart jeg sitter alene i f.eks. en hotellobby prøver de seg. Om damer hadde visst hvor pågående prostituerte er når det ikke er "sivile" damer til stede. Jeg tenker at norske damer er helt latterlig naive. Anonymkode: 872ab...9b5 4
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #9 Skrevet 10. mars 2021 I visse kretser, og det er ikke bare Oslo vest, er det nok temmelig vanlig. Anonymkode: 61633...2a3 3
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #10 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, har da jaggu vært borti både horer og kola i finans-/ shippingmiljøet - men, så er jo også horer & kola vanlig blant arbeidsledige håndverkere på østkanten. Det er overalt - særlig horer! Har tatt med fruen på noen jobbturer opp igjennom. B.la. Russland/Midtøsten/Asia - så snart jeg sitter alene i f.eks. en hotellobby prøver de seg. Om damer hadde visst hvor pågående prostituerte er når det ikke er "sivile" damer til stede. Jeg tenker at norske damer er helt latterlig naive. Anonymkode: 872ab...9b5 Å ja...norske damer er perfekte «elite» damer og russiske/asiatiske er horer alle sammen, ja? 🤦♀️🤦♀️🤦♀️ Anonymkode: 821d6...ba8 6
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #11 Skrevet 10. mars 2021 Jeg har sittet på nach med alt fra advokater, leger og finansfolk som har snortet mye kokain 😅 Anonymkode: bb033...f0c 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #12 Skrevet 10. mars 2021 Ikke like vanlig som et glass hvitvin, men vanlig ja - ikke bare Oslo vest. Har også blitt tilbudt kokain på fest i Trondheim, så dette er ikke noe som bare foregår i Oslo. Anonymkode: 30d5c...c81 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #13 Skrevet 10. mars 2021 Kokain er veldig vanlig i mange miljøer, særlig helt average folk. Vært på mange fester hvor kokain legges ut på bordet...aldri tatt selv siden har ikke lyst å bli avhengig, holdt at jeg var avhengig av alkohol. Anonymkode: 75c25...1b3 4
Next Skrevet 10. mars 2021 #14 Skrevet 10. mars 2021 Hvordan føles kokain siden det er så avhengighetsskapende? 2
Jdz Skrevet 10. mars 2021 #15 Skrevet 10. mars 2021 Next skrev (3 minutter siden): Hvordan føles kokain siden det er så avhengighetsskapende? Personlig synes jeg kokain er litt oppskrytt. Man føler seg varm, oppstemt, selvtilliten øker og praten går lettere. Sammen med alkohol fjerner det litt av de "bedøvende" virkningene alkohol har og du sitter igjen med de "ønskede" virkningene alkoholen har. Nå tror jeg ikke det finnes noe rusmiddel i verden som kan få meg til å kaste alle hemninger, men for mange kan nok dette være en farlig kombo. Har prøvd det noen ganger, men det er ikke noe for meg. Kan sikkert finne på å takke ja en gang i skuddåret om jeg får tilbudet, men ikke noe jeg kommer til å oppsøke. 3
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #16 Skrevet 10. mars 2021 En eks sa til meg at kokain er kjedelig alene, men med alkohol samtidig er det digg ... Anonymkode: fca63...e9f 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #17 Skrevet 10. mars 2021 Next skrev (10 minutter siden): Hvordan føles kokain siden det er så avhengighetsskapende? Veit ikke åssen det føles, veit bare at man blir ganske drittsekk av å ta det! Men tror ikke de innser det selv. Anonymkode: ea2ec...1c2 4
AnonymBruker 42 Skrevet 10. mars 2021 #18 Skrevet 10. mars 2021 Sitter egentlig med ett sterkt inntrykk/erfaring av at knark generelt er langt mer utbredt på Øst-sidan, jeg. Noen/mange glass vin derimot er vel litt mer west-side
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #19 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): En eks sa til meg at kokain er kjedelig alene, men med alkohol samtidig er det digg ... Anonymkode: fca63...e9f Og farligere..... Anonymkode: cbb98...0dd
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #20 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja, har da jaggu vært borti både horer og kola i finans-/ shippingmiljøet - men, så er jo også horer & kola vanlig blant arbeidsledige håndverkere på østkanten. Det er overalt - særlig horer! Har tatt med fruen på noen jobbturer opp igjennom. B.la. Russland/Midtøsten/Asia - så snart jeg sitter alene i f.eks. en hotellobby prøver de seg. Om damer hadde visst hvor pågående prostituerte er når det ikke er "sivile" damer til stede. Jeg tenker at norske damer er helt latterlig naive. Anonymkode: 872ab...9b5 Er fra øst-asia. Prostituerte over alt jeg selv fester også der nede. Blitt poppis med mannlige horer /eskorter også. Føler ikke at det er like synlig i norge bare, norske damer er nok ikke naive.... hadde de sett horer/eskorter av begge kjønn hver gang de dro på byen og festet så......ja...... horer bryr seg ikke om sivile damer hvis kompisen har tatt de med......😓 Anonymkode: 2d733...798
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå