Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på jakt etter et album til å sette alle bryllupsbildene i. Det må være uten sånne lommer til å sette bildene i, altså bare blanke ark. Vil lime inn bildene selv + litt annet stæsj.. Helst hvitt album, og med maange sider.

Noen som vet hvor jeg kan få tak i det?

Skrevet

Vi kjøpte vårt på bokhandel, der finner du det meste. Klippet og limte og har fått et kjempefint album!!! Fotobutikker har og et utvalg. De som kalles 'bryllupsalbum' el.l. e mye dyrere enn helt 'vanlige' som du kan pynte litt selv.

Skrevet

Vi kjøpte også vårt hos bokhandel - helt enkelt, blanke sider, og bryllupstema på utsiden. Kjempefint! :)

De hadde forresten det samme albumet hos i fotosjappa også!

Skrevet

Hvilken bokhandel kjøpte dere det i da?

Har vært i to Ark-butikker, men de hadde ingenting...

Skrevet

Hm...si det...det var en lokal bokhandel - men fotosjappa var Fotoland, mener jeg å huske. :)

Skrevet

Aldri hørt om Fotoland jeg.. :rodme:

Skrevet

Hvilken som helst fotobutikk har vel album.. litt avhengig av hvor mange du skal ha plass til..

Henzos album er elegante - koster litt - 249,- tror jeg. Bildene falmer ikke i de - tror de har noen garantier - vi har iallefall mange med gamle bilder i som er like fine ennå

Skrevet

Jeg fant ett slikt album på ARK. Ville ikke ha den typen der de første sidene er "nesten" ferdig utfylt. Fant ett som så fint ut med noen fugler inni ett hjerte på forsiden og hvite ark til å klippe og lime inn bilder på inni. Kosta ikke så mye heller syns jeg å huske.....

Gjest Aricept..
Skrevet

Tror jeg har vært uheldig jeg da.. Eller så finnes ikke sånt her hvor jeg bor..

Har sett i bokhandel (kun Ark jeg har funnet her..) og fotobutikk. Ingen har hatt sånne album. Fotobutikken hadde bare sånn som man skulle fylle inn masse informasjon først. Ark hadde en sånn "oppbevaringsboks" og masse vanlig album (sånne med lommer til å putte inn i..)

Skrevet

Notabene har mange fine album. Nå bor jeg i Stavanger så jeg vet ikke om det er det samme utvalget overalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...