AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #1 Del Skrevet 10. mars 2021 Forstår ikke hva som er greien med ullundertøyet til Swix, kvinner hvitt og rødt mens menn hvitt og blått. Det ser jo bare dumt ut, om du er mann eller dame Anonymkode: c9a2b...814 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #2 Del Skrevet 10. mars 2021 Blir det svett og vått så tørker det veldig fort. Puster godt, bedre enn ullundertøy. Derfor. Anonymkode: f61b0...759 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sild Skrevet 10. mars 2021 #3 Del Skrevet 10. mars 2021 «Bedre enn ullundertøy» -det er definitivt en personlig mening. Swix-undertøyet oser svettelukt etter 1 gangs bruk. Det gjør ikke ordentlig ullundertøy 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #4 Del Skrevet 10. mars 2021 Synes Swix sitt undertøy er så vanvittig stygt, kommer aldri til å kle meg i det. Bruker mye ullundertøy pga friluftslivet jeg lever, og vet av erfaring at det finnes mye annet som fungerer som gull. Anonymkode: ae574...85b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #5 Del Skrevet 10. mars 2021 Er greit med litt klister i trusen. Da sitter bindet bedre:-) Anonymkode: 7b2d1...f9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #6 Del Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Blir det svett og vått så tørker det veldig fort. Puster godt, bedre enn ullundertøy. Derfor. Anonymkode: f61b0...759 Det er fordi det er så tynt, ikke skikkelig ullundertøy Anonymkode: c9a2b...814 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 10. mars 2021 #7 Del Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er fordi det er så tynt, ikke skikkelig ullundertøy Anonymkode: c9a2b...814 Swix har undertøy både med ull og uten, "warm" heter de med ull. Angående lukt, ja de syntetiske lukter etter en treningsøkt, men vasker uansett etter bruk så ikke så farlig. Kan fint vaskes på 60 grader, selv om det står 40 på lappen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #8 Del Skrevet 10. mars 2021 Swix sitt superundertøy er jo fantastisk, men det er jo laget for høyintensiv trening! Jeg liker ikke å løpe i ull. Blir svett og våt. Superundertøy må jo vaskes og alle klær av polyester tåler fint 60 grader. Anonymkode: 642be...159 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #9 Del Skrevet 10. mars 2021 Har tre trøyer 👍 Anonymkode: 01644...df6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 10. mars 2021 #10 Del Skrevet 10. mars 2021 Swix-undertøy følger vel med i startpakken for hytteeiere sammen med mellom annet fuglehund og SUV? Bare må ha det. Designet er like kledelig som en «flaggluene» i rødt, hvitt og blått. Fytti grisen. Ingen burde vise seg utenfor Kollen med slikt, og selv på en skievent er det med passende anledningen, enn kledelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewInTown Skrevet 10. mars 2021 #11 Del Skrevet 10. mars 2021 Greia er at det er et veldig behagelig ullundertøy som er tynt, men fortsatt veldig varmt. Hva er egentlig denne merke-shaminga her inne på forumet? Er det plutselig galt å kjøpe klær av kjente merker nå om dagen eller? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #12 Del Skrevet 11. mars 2021 Hvis du syns det ser dumt ut, så lar du være å kjøpe det. Verre er det ikke. Sjansen er ganske stor for at du har et eller flere plagg i skapet som jeg syns ser dumt ut, men jeg gidder ikke lage en tråd om det på KG. Og nei, jeg har ikke Swix-undertøy. Anonymkode: 1c798...de1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #13 Del Skrevet 11. mars 2021 Jeg elsker trøyene mine fra Swix! Seriøst de beste jeg har, både langermet og t-skjorte. De sitter meget flatterende på, er tynne og pustende, og detørker raskt. De er gode til uteøktene med løping, tur eller langrenn når det er for varmt til å bruke ullundertøy. Anonymkode: 9ea80...2d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå