Amatariel Skrevet 10. mars 2021 #21 Skrevet 10. mars 2021 Ja det er påbudt her, og har vel vært det siden desember.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #22 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Her er det kun anbefaling (men var påbud for ikke lenge siden). Jeg bruker siden alle andre bruker, men har veldig lyst til å slutte. 1-åringen smiler ikke til meg ved henting før vi kommer ut av barnehagen og hun kan se smilet mitt 💔 Anonymkode: e78f0...ee3 Tenk at du gjør det for at de som er med barnet ditt hver eneste dag, skal vært litt tryggere. Da øker også sjansen for at de slipper å sette inn vikarer, eller stenge fordi at de ansatte får diverse forkjølelsesvirus. Anonymkode: 045a7...234 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #23 Skrevet 10. mars 2021 Fram til i dag har vi hatt gult nivå. Da har vi kunnet hente minstemann inne og da må vi ha på munnbind. Fra og med i morgen er det rødt nivå. Da henter vi ute, ved porten, og trenger ikke munnbind. Anonymkode: 4191f...cda
Peggy-Lovise Skrevet 10. mars 2021 #25 Skrevet 10. mars 2021 Nei, men max en forelder i garderoben om gangen. Lavt smittetrykk her vi bor. Få som bruker munnbind generelt.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #26 Skrevet 11. mars 2021 Mange her har brukt det lenge nå. Fra i dag er vi på rødt nivå med innskrenket åpningstid, avdelingen delt i 6 kohorter som er samlet i tre grupper som har levering ved hver sin ytterdør. Anonymkode: 37d9c...83a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå